لوک دی یونگ / بی احترامی در حال افزایش است

0

اختصاصی بارسا نیوز – لوک چیزی برای ارائه ندارد.

 

پیش از اینکه دی یونگ راهی بارسلونا شد او منتقد های زیادی داشت چرا که تنها ۱۹ گل در ۹۴ بازی برای سویا ثبت کرده بود و به گفته بسیاری در حد بارسلونا نیست. دی یونگ حالا ۱۸۰ دقیقه برای بارسلونا بازی کرده و نتوانسته کاری انجام دهد و تنها دشمن هایش زیاد شده اند.

 

عملکرد او در مقابل کادیز نسبت به سایر دیدار های گذشته بهتر بود اما او هیچ چیزی به تیم اضافه نکرده است. در آخرین ساعات در زمان انتقال گریزمان به اتلتیکو مادرید سران بارسلونا برای فلیکس تلاش کردند اما این تلاش بی فایده بود و باشگاه مجبور شد لوک دی یونگ را جذب کند.

 

خروج مسی و گریزمان یعنی بارسلونا ۵۸ گل و ۲۷ پاس گل فصل پیشش را از دست داده و حالا در تیم فعلی هیچ کس نیست که حتی به این آمار نزدیک شود. برای لوک دی یونگ او با توجه به مصدومیت فاتی و اگوئرو شانس خوبی برای بازی کردن پیدا کرد و دقایق کافی را بدست آورد تا بتواند نشان بدهد که یک بازیکن مفید برای تیم خواهد بود اما همه چیز بر عکس شد.

 

در مقابل بایرن مونیخ او نشان داد که مهاجمی برای یک تیم جهانی نیست ، در مقابل گرانادا یک شکست خورده بود و در مقابل کادیز نیز تنها یک فرصت خوب برای دپای توانست خلق کند. با توجه به بازگشت احتمالی فاتی انتظار میرود که خط حمله تیم با تغییراتی مواجه شود.

 

دیدار مقابل لوانته میتواند آخرین شانس برای خود نمایی لوک دی یونگ باشد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا

لوک دی یونگ / بی احترامی در حال افزایش است

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ