رامون پلانس : فقط آنسو می داند چه رنجی کشیده است ؛ نیکو و گاوی در سطح بالایی بازی کردند !

0

اختصاصی بارسا نیوز – بارسلونا پس از دو تساوی ناامید کننده در لالیگا موفق شد شب گذشته با پیروزی ۳-۰ برابر لوانته در نیوکمپ ۳ امتیاز به دست آورد و کمی روحیه خود را پیش از بازی چهارشنبه بهتر کند.

رامون پلانس مشاور فنی باشگاه در مدیریت ورزشی پس از بازی از جوانان بارسلونا تمجید کرد و اذعان دارد که بارسلونا در ادامه فصل موفق می شود.

رامون پلانس درباره فاتی گفت :

بازگشت فاتی پس از تقریبا یک سال بدون بازی یک صحنه احساسی بود ، همچنین و جشن او پس از گل. فقط آنسو می داند چه رنجی کشیده است و همه برای او و تیم خوشحال هستیم ، زیرا بازیکنانی ریکاوری کردند که برای تیم بسیار مهم هستند.

پلانس درباره جوانان بارسلونا گفت :

هواداران با تیم هستند. آن ها جوانان را می بینند مانند نیکو و گاوی که در سطح بسیار بالایی بازی کردند. حضور این بازیکنان خبرهای مثبتی هستند. ما با حضور ۷ بازیکن لاماسیا کار خود را به پایان رساندیم و این چیزی است که باید در نظر داشت.

رامون پلانس در پایان گفت :

ما در مرحله ابتدایی فصل هستیم و چیزهای زیادی باقی مانده است. روز خوبی بود و در هفته از دست دادن امتیاز توسط رقبا ، امتیاز مهمی گرفتیم. من فکر می کنم تساوی برابر گرانادا و کادیز هم کاملا عادلانه نبود ، اما باید عملکرد خود را برابر اتلتیکو مادرید و بنفیکا هم تایید کنیم. ما ریکاوری آنسو را به پایان رساندیم و به زودی این کار را با سایر مهاجمان مانند دمبله و آگوئرو انجام خواهیم داد و خواهیم دید که این کار چه قدر به تیم کمک می کند.

نیکو گونزالز کیست فهرست بازیکنان بارسلونا رامون پلانس پابلو گاوی کیست بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار بارسلونا آنسو فاتی

رامون پلانس : فقط آنسو می داند چه رنجی کشیده است ؛ نیکو و گاوی در سطح بالایی بازی کردند !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ