اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد رهگیری

0

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد ملی امروز ، اسامی برندگان قرعه کشی سایپا مرداد ۱۴۰۱ ، نتایج قرعه کشی سایپا امروز ، اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد رهگیری

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد رهگیری

تقریبا از ابتدای سال ۱۴۰۱، فروش و قرعه‌کشی خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شد اما در حال حاضر ثبت نام محصولات سایپا و طرح‌های فروش خودرو توسط شرکت سایپا انجام می‌شود.

اکنون متقاضیان می توانند با اطلاع از قیمت روز محصولات سایپا و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند. این در حالی است که از سال گذشته سایپا پیشنهاد مزایده اینترنتی سایپا  به جای قرعه‌کشی‌ را داد اما هنوز خبری از نحوه برگزاری و یا تایید و عدم تایید آن به گوش نرسیده است.

به اطلاع متقاضیان طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک‌های صادرات، ملت و اقتصاد نوین؛ امکان تعریف حساب وکالتی در این بانک‌ها به‌صورت حضوری وجود دارد.

نتایج قرعه کشی سایپا امروز لیست برندگان قرعه کشی سایپا قرعه کشی سایپا کی انجام میشه فروش فوق العاده سایپا سایت اعلام نتایج قرعه کشی سایپا زمان قرعه کشی سایپا اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

پیش فروش انواع محصولات گروه خودروسازی سایپا / یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

آغاز ثبت‌ نام: از ساعت ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه

مهلت ثبت نام: تا پایان روز یک‌شنبه ۲۵ دی ماه

خودروهای قابل عرضه: سایناS دوگانه سوز، کوییک مدل GX، کوییکR اتوماتیک و کوییکR مدل GX

▫️بر این اساس متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، نسبت به ثبت‌نام و پیش‌خرید اقدام کنند.

در صورت داشتن حساب نزد بانک تجارت می‌توانید بدون مراجعه حضوری، از طریق وب‌سایت https://car.farava.ir به‌صورت آنلاین نسبت به تعریف حساب وکالتی اقدام نمایید.

لازم به توضیح است تعریف حساب وکالتی مشمول شرایط متقاضیان خرید خودرو در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌شود.

اعلام نتایج مرحله دوم قرعه کشی در سامانه

تایج نهایی قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو، که قرار بود از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۱ از طریق سامانه خودرو قابل مشاهده باشد، به دلیل بروز برخی مشکلات فنی، با ساعتی تاخیر اعلام گردید و هم‌اکنون نیز از طریق لینک زیر قابل مشاهده است:

 مشاهده نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه

واریز وجه برندگان قرعه کشی سامانه، از ساعت ۸ صبح دوشنبه ۳ مردادماه شروع شده و تا پایان روز پنجشنبه ۶ مردادماه ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد. برندگان قرعه کشی در صورت عدم تکمیل وجه، با نفرات رزرو جایگزین می‌شوند.

شرکت خودروسازی تعداد خودروهای عرضه شده
سایپا ۶۱.۰۰۰ دستگاه

آمار نفرات رزرو دوم (برنده سوم) فروش فوق العاده مرحله سیزدهم محصولات سایپا ۱۴۰۰

 لینک مشاهده نتایج

ظرفیت کل بخشنامه: ۱۱ هزار نفر

تعداد نفرات رزرو: ۱۱.۲۳۲ نفر

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در فروش فوق‌العاده هفته چهارم بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

قیمت محصولات سایپا

نوع خودرو پیش پرداخت (ریال) رنگ قابل عرضه زمان تحویل
کوییک دنده‌ای ۱.۴۱۰.۶۲۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
کوییک آر با گیربکس معمولی ۱.۴۹۴.۱۶۰.۰۰۰ سفید مشکی- سفید قرمز ۹۰ روزه
ساینا اس ۱.۴۲۵.۳۷۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
کوییک اس ۱‌.۵۴۹.۹۵۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه

ثبت نام سایپا

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۲۹۸ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۲۹۳ هزار و ۳۰۵ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه کشی شناخته شدند.

تعداد برندگان سایپا

ظرفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش ۱۸ هزار و ۵۰۰ خودرو است و ۳۷ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

سایپا خودرو

در این طرح چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو ساینا. اس عرضه شد، هچنین سه‌هزار و ۵۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای و چهار هزار دستگاه کوییک.آر عرضه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ