مهاجرت پرستو صالحی به بن بست می رسد؟

0

علت مهاجرت پرستو صالحی علت ممنوع الکاری پرستو صالحی

فرمولی ثابت و مشخص وجود دارد. در یک سریال بازی می‌کنند. کمی شناخته می‌شوند اما به‌دلیل ضعیف کیفی به سرعت از صحنه رقابت بازیگری خارج می‌شوند.

حالا که مزه شهرت را چشیده اما دیگر پیشنهاد کار جدی ندارند ترجیح می‌دهند شبیه اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با حاشیه و تبلیغات گذران عمر کنند.

البته در این میان و به‌واسطه فعالیت جریان‌های ضدایرانی و شبکه‌های فارسی‌زبان، بازار برای این افراد فراهم است. یعنی کافی است که مدتی را در اینستاگرام ناله کنند و از ممنوع الکاری بگویند و سپس در یک عملیات خروج از کشور به ترکیه یا امارات بروند و از آنجا با منوتو یا ایران اینترنشنال سعودی مصاحبه کنند.

بعد هرچقدر به حاکمیت و جامعه ایرانی بیشتر حمله کنند سروصدای بیشتری می‌کنند. در سال‌های اخیر این اتفاق برای چند نفری رخ داده و جدید نیست؛ البته این موضوع بیشتر در رابطه با بازیگران درجه دو و سه رخ می‌دهد و در بین اقشار دیگر کمتر است.
مشهورترین فیلم پرستو صالحی نقش کوتاهی در «اعتراض» است که بیش از ۱۲ سال از آن گذشته است.

آخرین سریال‌اش «شهر من شیراز» برای ۶ سال پیش است که احتمالا آدم‌های زیادی هم آن را به یاد نیاورند. با مروری ساده می‌توان فهمید که متاسفانه پرستو صالحی سال‌هاست که یا پیشنهاد کاری نداشته یا اگر داشته در آثار بسیار معمولی بوده که مخاطبی نداشته است.

همسر پرستو صالحی مهاجرت بازیگران لو رفته پرستو صالحی پرستو صالحی بیوگرافی پرستو صالحی اینستاگرام پرستو صالحی

اما در روزهای اخیر خبر مهاجرت خانم صالحی منتشر شد.

ویدیویی از او بیرون آمد که دوباره اشک می‌ریخت و توضیحاتی دراین‌باره داد. با چند دیدگاه می‌توان مساله پرستو صالحی را بررسی کرد. دیدگاه اول اعتماد به ادعاهای او و دلسوزی برای این بازیگر است. البته که حتی اگر حرف‌هایش تمام واقعیت نباشد باز هم خروج یک هموطن از سرزمین مادری اتفاقی ناراحت‌کننده است.

شاید هنوز هم دیر نشده باشد. لازم است صالحی با این نوع نگاه در ادامه راه هوشیار باشد تا به دام کاسبان رسانه‌ای خارج‌نشین نیفتد. کسی چه می‌داند. شاید شرایط طوری پیش رفت که باز هم او بتواند به کشورش بازگردد و بدون حاشیه فعالیت کند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ