فیلم بازی مرکب چند قسمت است؟

0

تعاد قسمت های سریال کره ای بازی مرکب

بازی مُرَکَب به انگلیسی: Squid Game یک مجموعهٔ تلویزیونی بقا و محصول کرهٔ جنوبی که از نتفلیکس در حال پخش است. این مجموعه توسط هوانگ دونگ-هیوک نوشته و کارگردانی شده‌است و لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد.

سریال بازی مرکب بازی مرکب Squid Game

بازی مرکب در مجموع نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد. در هفتهٔ اول انتشار، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون ببیننده، رکورد بریجرتون را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعهٔ این شبکه تبدیل شد.

فیلمنامه سریال «بازی مرکب» در سال ۲۰۰۸ با عنوانی متفاوت نوشته شد و نزدیک به یک دهه طول کشیده تا یک کمپانی، سرمایه‌گذاری ساخت آن را بر عهده بگیرد.

«هوانگ دونگ-هیوک» کارگردان این سریال در این زمینه اظهار کرده است: «در سال ۲۰۰۸ کار بر روی نگارش این سریال را آغاز شد و نسخه اولیه فیلمنامه در سال ۲۰۰۹ با عنوان «راند ششم» آماده بود، در آن زمان موضوع فیلم عجیب و خشن به نظر می‌رسید و نگران بودم مخاطبان زیادی نتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. چندین سال برای پیدا کردن سرمایه گذار برای ساخت سریال با چالش‌های زیادی رو به رو شدیم و سرانجام کمپانی نتفلیکس پس از بیش از یک دهه در سال ۲۰۱۹، تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده گرفت. پس از ۱۲ سال، امروز دنیا به مکانی تبدیل شده که این داستان‌های عجیب و غریب و پرخشونت با استقبال مواجه می‌شوند».

سریال بازی مرکب بازی مرکب Squid Game

نت‌فلیکس برای ساخت این سریال ۹ قسمتی که چهار هفته پیش پخش شد ۲۱.۴ میلیون دلار پول داد. تخمین‌های این شرکت که در رسانه‌ها منتشر شده است، نشان می‌دهند که نت‌فلیکس تخمین می‌زند سودی ۴۰ برابری معادل ۸۹۱ میلیون دلار از این سریال کسب خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ