یا حرف نزنید یا شفاف حرف بزنید

0

پرسپولیس نیوز

فرهاد اشراقی؛ سالهاست که مربیان ایرانی از واژه‌هایی چون دست‌های پشت پرده، مافیای فوتبال، عده ای از داوران، برخی‌ها در فدراسیون ،عده ای در وزارت ورزش و… استفاده می‌کنند تا ناکامی های خود را توجیه کنند.در جدیدترین اظهارنظر هم یحیی گل‌محمدی گفته شاید من هم جزئی از پروژه نابودی پرسپولیس باشم!
گل‌محمدی البته مربی آرامی است و معمولاً در عصبانیت حرف نمی زند.او در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با آلومینیم اراک شکست تیمش را هم پذیرفت و به قول معروف توجیه نکرد اما ای کاش خیلی شفاف و بی پرده با هواداران پرسپولیس صحبت می‌کرد و دقیقاً به آنها می‌گفت منظورش از پروژه نابودی پرسپولیس چیست و چه کسانی قصد دارند تیم به این بزرگی و پرطرفداری را نابود کنند؟ اینکه بگوییم چون پرسپولیس ۵ سال قهرمان شده پس دیگر نمی گذارند قهرمان شود، همان‌قدر منطق ندارد که استقلالی‌ها بگویند ۵ سال نگذاشتند ما قهرمان شویم. این حرف‌ها و ادعاها به هرحال سند و مدرک می‌خواهد و دوره حرف‌های کلی و بدون مدرک گذشته است.
 نکته دیگر اینکه یحیی حتماً می‌داند که چنین ادبیاتی روی شاگردانش تاثیر می‌گذارد و آنها به این باور می‌رسند که عده‌ای شمشیر را از رو بسته اند و می‌خواهند پرسپولیس را نابود کنند اما آیا واقعا اینگونه است؟ اگر حرف گل محمدی را بپذیریم چاره‌ای نداریم جز آنکه حرف استقلالی‌ها را هم در تمام ۵ سال گذشته بپذیریم.

اخبار فوری پرسپولیس

یا حرف نزنید یا شفاف حرف بزنید

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ