کنفرانس بارخوان : به بازیکنان گفتم که بازی امشب برای باشگاه خیلی مهم است . مقابل سلتاویگو هم مربی هستم ؟

0

اختصاصی بارسا نیوز – سرجی بارخوان سرمربی موقت بارسلونا درباره بازی با دیناموکیف از هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد . این اولین مسابقه او در لیگ قهرمانان اروپا بود .

 

گاویرا

به او گفتم چگونه فشار بیاورد و از او چه چیزهایی میخواهم و لازم است که آن عملکرد قوی و آن شدت را برای تیم بیاورد .

 

پیروزی مهم

قبل از بازی به عنوان یک هوادار بارسا به بازیکنان گفتم که بازی بسیار مهمی برای باشگاه است . بازیکنان زیادی از لاماسیا داریم و آنها درک میکردند . نمیدانم حرف هایم کارساز بود یا نه اما در هر صورت برنده شدیم .

 

مهمترین بازی دوران مربیگری شما ؟

در اینجا نماینده باشگاهی هستم که همه چیز به من داده است . بازیکنان موقعیت را درک میکنند . زمانی که برنده نمیشوید شما با خودتان فکر میکنید چه کاری باید ( برای پیروزی ) انجام دهید . فکر میکنم در حال پویا تر شدن هستیم . باید ببینیم چه کاری برای بهتر شدن انجام دهیم . فکر میکنم در مجموع به جز دقایق اندکی بازی در اختیار ما بود . فکر میکنم تیم به خودش باور دارد .

 

دمبله

او بازیکنی متفاوت است و در یک به یک خوب است و دید خوبی هم دارد . او چند بازیکن رقیب را مشغول خودش میکند . اینکه بازیکنانی مانند او برای بازی هیجان زده بودند جای خوشحالی دارد .

 

شما مربی موقت هستید . چه حسی دارد ؟

طوری کار میکنم انگار تیم من است . اگر نسبت به آن تردید کنم … ( اوضاع خیلی بد پیش خواهد رفت ) . تنها راه برای من همین است تا آرامش را به تیم تزریق کنم و بازیکنان را متقاعد کنم و به پیشرفت آنها کمک کنم . نمیتوانم به اینکه فردا هستم یا نه فکر کنم .

 

مقابل سلتاویگو هم مربی هستید ؟

امروز برنده شدیم و باید از عملکردمان لذت ببریم . اینکه آیا من در برابر سلتاویگو مربی خواهم بود یا کارم به پایان میرسد را خدا میدهد . سعی میکنم تا جایی که هستم کمک کنم .

 

سختی کار ؟

بله پیچیده بود . ما میخواهیم به رشد ادامه دهیم و به کارمان ایمان داشته باشیم . حتما میتوانیم صعود کنیم .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

کنفرانس بارخوان : به بازیکنان گفتم که بازی امشب برای باشگاه خیلی مهم است . مقابل سلتاویگو هم مربی هستم ؟

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ