ژاوی هرناندز : بوسکتس می تواند چیزهای زیادی به شما بدهد ؛ باید از دمبله بخواهید که بالغ شود !

0

اختصاصی بارسا نیوز – ژاوی هرناندز سرمربی باشگاه السد قطر که احتمالا به زودی روی نیمکت بارسلونا می نشیند ، در مورد سبک کاری خود و البته دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد. انتظار می رود ژاوی هفته آینده سرمربی بارسلونا شود.

 

در واقع احتمال دارد سرجی بارخوان یک بازی دیگر هم به عنوان سرمربی سابق روی نیمکت بارسلونا بنشیند و سپس ژاوی برای استراحت بین المللی هدایت کاتالان ها را به عهده بگیرد. مصاحبه ژاوی با ARA را بررسی می کنیم.

 

سیستم بازی تیم

سیستم نتیجه مدل و ایده بازی است. بازیکن باید متقاعد شود که با چیزی که به او می گوییم باید به میدان رود و لذت ببرد. من سوالات زیادی از بازیکنان می پرسم و به دنبال بازخورد پاسخ آن ها بین بازیکنان و کادر فنی هستم.

 

کار کردن با چهره های آشنا ( هم تیمی های سابق )

شناخت برخی بازیکنان که هم تیمی من بوده اند ، برای من مزیت است. من می دانم آن ها چگونه تمرین می کنند ، چگونه هستند و چه مهارت های رهبری می توانند داشته باشند.

 

سرخیو بوسکنس

بوسکتس چیزهای زیادی به شما می دهد. او بر بازی مسلط است. وقتی تیم حریف درگیر کارهای دفاعی است ، بوسی بی رحم می شود.

 

عثمان دمبله

دمبله پسر جوانی است که باید بالغ شود و باید از او خواست که این کار را انجام دهد. او توانایی پیشرفت دارد تا یکی از بازیکنان بزرگ حال حاضر شود ، اما این به خود او بستگی دارد. باید قوانینی در رختکن وجود داشته باشد ، اما ذهنیت بازیکن بسیار مهم است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

ژاوی هرناندز : بوسکتس می تواند چیزهای زیادی به شما بدهد ؛ باید از دمبله بخواهید که بالغ شود !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ