اسم واقعی ارغوان و امیر در سریال دلدادگان چیست؟

0

اسم واقعی ارغوان در سریال دلدادگان اسم اصلی زن امیر در سریال دلدادگان

سانیا سالاری با بازی در نقش ارغوان در سریال ۶۰ قسمتی دلدادگان به شهرت رسید.

کارگردان معروف منوچهر هادی از سانیا سالاری برای بازی در نقش ارغوان در سریال دلدادگان دعوت کرد و به این ترتیب اولین تجربه حرفه ای او دریک نقش اصلی جلوی دوربین رفت.

ارغوان در سریال دلدادگان کیست

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر ، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد که از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و در قاب تلویزیون با سریال «دلدادگان» به شهرت رسید

همسر سانیا سالاری همسر سامان صفاری سریال دلدادگان سانیا سالاری سامان صفاری بیوگرافی سانیا سالاری بیوگرافی سامان صفاری بازیگران سریال دلدادگان اینستاگرام سانیا سالاری اینستاگرام سامان صفاری

چه شد که به پروژه «دلدادگان» پیوستید و آیا براساس ارتباط با عوامل این اتفاق افتاد یا این‌که آقای هادی براساس توانمندی‌‌ها شما را انتخاب کردند؟

من با زحمت و تلاش و پله‌پله به جایگاه فعلی‌ام رسیده‌ام و تنها این مسیر را بلد بودم. این روند را از پنج سال پیش با حضور در کلاس‌‌های بازیگری خانم نصیرپور آغاز کردم و همان‌جا عضو گروه تئاتر آقای محمد رحمانیان شدم و پس از آن در بیش از ده تئاتر حرفه‌ای ایفای نقش کرده‌ام؛ نمایش‌‌هایی که در بهترین و حرفه‌ای‌ترین سالن‌‌ها اجرا رفته‌اند.

جدا از نمایشنامه‌خوانی‌‌هایی که همه آن‌ها به کارگردانی آقای رحمانیان بوده و در آن‌ها حضور داشته‌ام، نخستین اثر حرفه‌ای‌ام نمایش «مجلس ضربت زدن» ن وشته استاد بهرام بیضایی بود که کارگردانی آن را آقای محمد رحمانیان به عهده داشتند و در آن ایفاگر نقش قطامه بودم و امیر جعفری نقش ابن‌ملجم را داشت و خانم مهتاب نصیرپور نیز ایفاگر نقش نویسنده بود. این شانس را داشتم که آقای منوچهر هادی بازی مرا در این نمایش ببینند و مرا برای نقش ارغوان انتخاب کنند.

پس به این ترتیب با لابی‌گری و رابطه به تلویزیون راه پیدا نکرده‌اید!

خیر، به همه آن‌هایی که فکر می‌کنند با پارتی و لابی‌گری وارد این عرصه شده‌ام باید بگویم اگر به کارنامه من نگاهی بیندازند خواهند دید که فقط براساس زحمت و تلاش خودم پیش رفته‌ام. من چهار سال پیش از جشنواره نمایشنامه‌خوانی «نیمکت» برای خوانش نقش بندار در نمایشنامه دشوار و سخت «بندار بیدخش» که نوشته استاد بهرام بیضایی است،جایزه اول بازیگری زن را گرفته‌‌ام؛ آن‌هم درحالی‌که حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و آقای حسن معجونی داوری آثار را به عهده داشتند.

به‌جز این در نمایش‌‌های «نام تمام مادران»، «ترانه‌‌های قدیمی؛ پیکان جوانان»، «سلفی، زن افغان» و «لیلا و چند مسافر» که کارگردان همه آن‌ها آقای رحمانیان بوده اند، نقش‌‌های متفاوتی را ایفا کرده‌ام.

پس خاک صحنه خورده‌اید. تئاتر چقدر می‌تواند در کیفیت بازی بازیگر موثر باشد؟

صحنه ویژگی‌‌های خودش را دارد. بازیگری که از تئاتر می‌آید زحمتکش است. اتفاقات روی صحنه زنده هستند و جای اشتباهی وجود ندارد. مبنای صحنه براساس توانایی‌‌های بازیگر یعنی بدن و بیان اوست و قطعأ زمانی که بازیگر آزمون صحنه را پشت سر می‌گذارد با توانایی بیشتری جلوی دوربین می‌رود و با تسلط بیشتر به ایفای نقش می‌پردازد.

زمانی که برای اولین بار جلوی دوربین رفتید با چه تفاوت‌‌هایی مواجه شدید؟ منظورم نوع بازی است و مواجهه با همان اصطلاحی که سینمایی‌‌ها و تلویزیونی‌‌ها به کار می‌برند و می‌گویند فلان بازیگر «گل درشت» و تئاتری بازی می‌کند.

همچنین بخوانید:  عکس دیده نشده مهدی ماهانی و سیگار برگش

در ابتدا معتقدم که یک بازیگر باید تمام خودش را، حس، بدن و بیان خودش را در خدمت نقش به کار بگیرد. من اصطلاح تئاتری بازی کردن را اصلا قبول ندارم؛ زیرا بازیگری بازیگری است و فقط مدیوم‌‌ها تغییر می‌کند. من زمانی در مدیوم تئاتر بازی می‌کردم و هنوز هم این کار را می‌کنم و حال در مدیوم تلویزیون ایفای نقش کرده‌ام.

و البته تکنیک بازی مقابل دوربین را نیز نباید فراموش کرد. منوچهر هادی چقدر در طول پروژه با شما همراهی کرد؟

آقای هادی کمک‌‌های زیادی به من کردند. یعنی در برخی از سکانس‌‌ها بدون آن‌که متوجه شوم بسیار هوشمندانه و آگاهانه مرا و بازی‌ام را کنترل می‌کردند و بابت این موضوع از ایشان ممنونم.

همسر سانیا سالاری همسر سامان صفاری سریال دلدادگان سانیا سالاری سامان صفاری بیوگرافی سانیا سالاری بیوگرافی سامان صفاری بازیگران سریال دلدادگان اینستاگرام سانیا سالاری اینستاگرام سامان صفاری

بیوگرافی بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان

امیر پورسلیم در سریال دلدادگان متولد سی ام شهریور ماه سال ۱۳۶۶ و زاده شهر یزد است. سامان صفاری بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان است که وی اکنون به سن ۳۲ سالگی رسیده است و به درخواست منوچهر هادی برای بازی در مجموعه تلویزیونی دلدادگان انتخاب شد و از میان صدها نفر برای ایفای نقش امیر پورسلیم پسر مالک برگزیده شده است که وی پارتنر ارغوان در مجموعه دلدادگان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ