عباس قبادی کیست و اهل کجاست؟ +سوابق

0

عباس قبادی ABBAS ghobadi در تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۷ با حکم رضا رحمانی، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت به عنوان معاون بازرگانی داخلی این وزارتخانه منصوب شد.

وی حدود ۱ سال و ۶ ماه این سِمَت را در اختیار داشت تا اینکه پس از برکناریِ رضا رحمانی در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، “حسین مدرس خیابانی”  جایگزین رضا رحمانی و سرپرست وقتِ وزارت صمت که هم اکنون استاندار سیستان و بلوچستان است   در روزهای ابتداییِ در دست گرفتنِ مدیریتِ وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ عباس قبادی را از سِمَت معاونت بازرگانیِ این وزارتخانه برکنار کرد.

اما بخت با “عباس قبادی” یار بود چراکه چند ماه بعد، پس از آنکه مجلس به دلایلِ سیاسی، به حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادیِ صمت رای اعتماد نداد و “علیرضا رزم حسینی” پس از او به عنوان وزیر به مجلس معرفی و رای آورد؛ مجددا در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۹ با حکم علیرضا رزم حسینی، عباس قبادی به عنوان معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت منصوب شد.

معاون وزیران معاون وزیر صنعت و معدن کیست مدیران و مسئولان ایران عباس قبادی کیست سوابق علیرضا رزم حسینی بازرگانی داخلی چیست اخبار وزارت صنعت و معدن و تجارت (صمت)

رزم حسینی در متن حکم انتصابِ مجددِ وی نوشته بود:« نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون بازرگانی داخلی منصوب می‌شوید تا نسبت به تامین به‌هنگام و کم هزینه کالاهای مورد نیاز مردم و ایجاد بازار رقابتی تلاش کنید.»

بعد از انتصابِ مجددِ عباس قبادی به معاونتِ بازرگانی داخلی وزارت صمت بود که در ماه های پایانی سال ۱۳۹۹، بحرانِ کمبود روغن خوراکی در کشور ایجاد شده و صحنه های دردآوری از صف های طویل مردم برای خرید روغن تنظیم بازاری و… آن هم در شرایط کرونا را در کشور شاهد بودیم.

عباس قبادی در زمانِ بحرانِ روغن به عنوانِ معاون بازرگانی وزارت صمت و مسئولِ ستاد تنظیمِ بازار! بارها با رسانه ها مصاحبه کرده و از حَلِّ قریب الوقوع بحران کمبودِ روغن و اقداماتش! در راستای حل این مشکل خبر می داد…

معاون وزیران معاون وزیر صنعت و معدن کیست مدیران و مسئولان ایران عباس قبادی کیست سوابق علیرضا رزم حسینی بازرگانی داخلی چیست اخبار وزارت صنعت و معدن و تجارت (صمت)

سوابق کاری و شغلی عباس قبادی

قبادی علاوه بر تجربه صنعت نمایشگاهی و معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، عضویت در هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و همچنین مدیریت نمایشگاه های داخلی و خارجی این شرکت، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و عضویت در هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد.

عباس قبادی متولد و اهل کرمانشاه است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ