جزئیات عملکرد دو تاجیکستانی در راه پرسپولیس/ مذاکره نهایی در تهران انجام می‌شود

0

پرسپولیس نیوز

در خبرها آمده بود باشگاه پرسپولیس برای تقویت خود با وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تیم استقلال تاجیکستان به توافق رسید و آنها برای امضای قرارداد وارد تهران خواهند شد.

وحدت هنانوف مدافع ۲۱ ساله تیم استقلال تاجیکستان است که چندی پیش در ترکیب تیم المپیک تاجیکستان نیز رودرروی ایران قرار گرفت و با پیراهن تیم استقلال هم باتوجه به مصدومیت آندری میسچنکو، برابر پرسپولیس به میدان رفت و نمایش درخشانی ارائه کرد.

منوچهر صفروف نیز بازیکن ۲۰ ساله ای است که در استقلال تاجیکستان به عنوان وینگر بک راست نقش آفرینی می‌کرد و حالا در قامت مدافع راست به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد.

صفروف یکی از بهترین بازیکنان دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و دو پاس گل داد. او عضو تیم ملی تاجیکستان و کاپیتان تیم ملی امید این کشور نیز است.

هنانوف هم فصل قبل ۵ گل در لیگ و ۱ گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و مدافع بسیار آینده داری نشان داد.

با توجه به اینکه هر دو بازیکن زیر  ۲۳ سال هستند پرسپولیس مشکلی برای جذب آنها ندارد و به غیر از این بازیکنان می تواند یک بازیکن بزرگسال خارجی هم به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

آنطور که شنیدیم یحیی گل محمدی به سبک بازی این دو بازیکن علاقه زیادی دارد و توافقات نهایی با هنانوف و صفروف بعد از حضور این بازیکنان در تهران و مذاکرات حضوری انجام خواهد شد.

ضمن اینکه این دو بازیکن باید ابتدا تست های پزشکی مربوطه را پشت سر بگذارند و بعد قرارداد امضا شود.

اخبار فوری پرسپولیس

جزئیات عملکرد دو تاجیکستانی در راه پرسپولیس/ مذاکره نهایی در تهران انجام می‌شود

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ