کار سخت آجرلو برای کار نکردن با دلال‌ها/ مجیدی هم حرف از دلالی زده بود

0

پایگاه خبری ساتین – سردار آجرلو در مراسم تجلیل از پیشکسوتان استقلال گفت استقلال دیگر جای رمال‌ها و دلال‌ها نیست.

به گزارش ساتین و به نقل از خبرورزشی، قبل ازمدیرعامل استقلال هم فرهاد مجیدی گفته بود چند سال دلال‌ها استقلال را بستند و امسال می‌خواهم خودم تیم ببندم که تقریبا همین اتفاق هم رخ داد اما مسلما آجورلو و مجیدی کار سختی برای مقابله با دلالی در پیش دارند. همین استقلال را سال گذشته دو دلال بسته بودند و یکی از دلالها ۷ بازیکن بزرگ در استقلال داشت. حالا بماند که این وضعیت را در پرسپولیس و سایر تیمها هم شاهد هستیم ولی وقتی آجورلو اسم می‌آورد و علم مبارزه با دلال‌ها را بلند می‌کند، طبعا سطح انتظارات از او بالا می‌رود والبته نگاهها را هم متوجه خود می‌کند.

این که بخواهیم تیمی‌را که کلا دلال‌ها بسته بودند پاک کنیم اصلا کار راحتی نیست وباید بستر این کار فراهم شود. بهر حال همه بازیکنانی که دلال دارند را که نمی‌توان کنار گذاشت. در همین استقلال بعضی از بازیکنان بدون اجازه دلال خودشان آب هم نمی‌خورند و در شرایط فعلی هم نمی‌توان آنها را کنار گذاشت. بازیکنانی که با یک دلال کار می‌کنند اکثرا از قدیمی‌های استقلال هستند و تمام مذاکرات هم قاعدتا با حضور دلال‌ها صورت می‌گیرد.

همان طورکه امسال در پرسپولیس این اتفاق افتاد ومثلا یک دلال به راحتی قرارداد بازیکنش را دو برابر کرد. دراستقلال هم تقریبا می‌توان ادعا کرد کار نکردن با دلال‌ها غیر ممکن است. مگر این که سردار آجورلو بتواند امسال که نه، در سالهای آینده خلاف این ادعا را ثابت کند و استقلالی ببندد که اثری از دلال‌ها در آن نباشد.

سردار باید برای رسیدن به این نقطه بر خلاف بعضی‌ها در فصل نقل و انتقالات تحت الشعاع فضای مجازی وصفحات هواداری که توسط همین دلال‌ها اداره می‌شود، قرار نگیرد که طبعا کار سختی است. محض اطلاع ایشان دلال‌ها اگر قصد آوردن بازیکنی به استقلال را داشته باشند ۴ تا صفحه و کانال هواداری را می‌خرند و انواع اقسام محبت‌ها را به سمت مدیرعامل سرازیر می‌کنند. طبعا مقاومت مقابل چنین فضایی که پر از فحش و…است کار راحتی نیست. 

۱۴۷۰

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

کار سخت آجرلو برای کار نکردن با دلال‌ها/ مجیدی هم حرف از دلالی زده بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ