فیلم تصادف کاروان عروسی در بندرعباس و مرگ داماد

0

تصادف کاروان عروسی بندرعباس امروز و مرگ تلخ داماد

رییس پلیس راهور  بندرعباس گفت: برگزاری مراسم شادمانی توسط شرکت کنندگان یک عروسی در وسط بلوار خلیج فارس این شهر سه کشته و ۶مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ نقی حیدری روز جمعه افزود: این حادثه ساعت سه و ۳۰ دقیقه بامداد جمعه شرکت کنندگان عروسی وسط بلوار از خودروهایشان پیاده شدند و مشغول شادمانی و پایکوبی شدند که یک خودروی پژو ۴۰۵ با سرعت زیاد وارد جمعیت شد.

وی توضیح داد :داماد و یک نفر دیگر در محل حادثه فوت کردند یک دختر ۶ ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.

دانلود

سرهنگ حیدری اضافه کرد: ۶ مجروح نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راهور استفاده از مشروب الکلی در مراسم عروسی و رفتارهای غیرمعقول (پایکوبی و شادمانی در وسط خیابان)  و ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل سرعت زیاد را علت این حادثه اعلام و اضافه کرد: کارشناسان راهور راننده پژو ۴۰۵ را ۵۰ درصد مقصر اعلام کردند.

ماجرا از این قرار بود که آن شب، شرکت‌کنندگان در جشن عروسی پس از پایان جشن سوار بر خودروهایشان راهی خیابان شدند تا مراسم عروس‌کشان را برگزار کنند.

خودروی عروس به همراه خودروهای میهمانان شروع به حرکت کردند اما وقتی وارد بلوار خلیج‌فارس شدند، توقف کردند و همگی از ماشین‌ها پیاده شدند و وسط بلوار شروع به جشن و پایکوبی کردند. در همین هنگام ناگهان یک خودروی پژو ۴۰۵ که با سرعتی سرسام‌آور از بلوار عبور می‌کرد به شرکت‌کنندگان در مراسم عروسی نزدیک شد و راننده زمانی که متوجه جمعیت شد، هرچه تلاش کرد نتوانست خودرو را متوقف کند.

مرگ تلخ داماد در شب عروسی اش

خودروی پژو۴۰۵ با سرعتی زیاد به افرادی که در حال جشن و پایکوبی بودند و خودروهای آنها برخورد کرد و حادثه‌ای هولناک رقم خورد.  حسن امینی‌زاده، معاون عملیات آتش‌نشانی بندرعباس به همشهری گفت: حدود ساعت۳:۱۷ بامداد جمعه بود که خبر این حادثه به آتش‌نشانی گزارش شد. بلافاصله چند تیم عملیاتی از ایستگاه‌های ۳ و ۹ آتش‌نشانی بندرعباس به محل حادثه اعزام شدند اما پیش از رسیدن آتش‌نشانان، افرادی که در محل حضور داشتند با کمک اورژانس، مجروحان را به بیمارستان منتقل کرده‌ بودند.

وی ادامه داد: در این حادثه سرعت پژو۴۰۵ آنقدر زیاد بود که راننده موفق به کنترل ماشین خود نشده و بعد از ورود به داخل جمعیت، با ۴خودرویی که در آنجا توقف کرده بود نیز برخورد کرده و در نهایت متوقف شده بود. ۶‌نفر در این تصادف مجروح شدند که سرنشینان خودروی پژو۴۰۵  نیز جزو آنها بودند و به بیمارستان انتقال یافتند. همچنین  یک دختربچه ۶ساله جانش را در محل حادثه از دست داد و داماد و یکی دیگر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ