پیروزی کاستیا با گلزنی مدافع مورد توجه آنچلوتی

0

رئال مادرید نیوز : کاستیا به توپخانه مدافعان آینده دار تبدیل شده است. تیم رائول با نتیجه دو بر صفر مقابل الگسیراس پیروز شد تا سومین برد پیاپی خود را کسب کند و بدین ترتیب آنچلوتی فهمید که اگر برای تیم بزرگسالان به دنبال مدافع میانی باشد، کاستیا بهترین گزینه است. جدا از گیلا و پابلو رامون که نام خود را پیش از این مطرح کرده بودند، پس از مارول که اخیرا درخشیده بود حاا نوبت رافا مارین است. این دفاع میانی ۱۹ ساله آندلوسی بسیار مطمئن ظاهر شده و نسبت به سنش بسیار درخشان بوده است.

کاستیا بدین ترتیب در خط دفاعی خیالش کاملا مطمئن بود و در خط حمله نیز روی قدرت مهاجمانش حساب کرد. گل اول روی همکاری لاتاسا و پیتر فدریکو به ثبت رسید که در نهایت به گل به خودی مارین از آلگسیراس منجر شد. رافا مارین که در پست دفاع میانی بازی می کند هم گل دوم را زد.

رافا مارین ۱۹ ساله روز پنجشنبه با تیم بزرگسالان رئال هم تمرین کرده بود و به نظر می رسد که آنچلوتی از او شناخت کافی را دارد. این بازیکن ۱۹۱ سانتی متر قد دارد که تکنیک خوبی دارد و با توپ خوب کار می کند و بسیار هم سریع است. رافا در این فصل هشت بازی در کاستیا داشته که نمایش خوبی داشته و حتی دلافوئنته سرمربی تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا هم شرایطش را دنبال می کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

پیروزی کاستیا با گلزنی مدافع مورد توجه آنچلوتی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ