وینیسیوس به زودی جا را برای یک غیراروپایی در رئال بازی می کند

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید در سالهای اخیر بازیکنان جوان زیادی را از قاره های مختلف خریده و همین مسئله باعث شده تا در زمینه کنترل مسئله بازیکنان غیراروپایی به مشکل بخورد.

در حقیقت هر تیم فقط می تواند سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی داشته باشد. فعلا وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو این سه سهمیه را پر کرده اند و کوبو و رینیر مجبور شدند که از تیم جدا شوند. اما به نظر می رسد که وینیسیوس به زودی تابعیت اسپانیایی می گیرد و خیال رئال راحت می شود. در حقیقت وینی همچون ستارگان دیگر رئال همچون کاسمیرو، مارسلو و والورده دوتابعیتی خواهد بود.

وینیسیوس زودتر از دو تای دیگر به اسپانیا آمده و به همین خاطر زودتر پاسپورت را خواهد گرفت. رئال مادرید حدود یک سال است که روی پاسپورت اسپانیایی وینی کار می کند که به خاطر کرونا مسائل کمی کند پیش رفته اما به نظر می رسد که قبل از اتمام فصل، وینی پاسپورتش را دریافت خواهد کرد. رودریگو و میلیتائو حدود یک سال دیگر باید منتظر باشند و در بهترین حالت در اوایل فصل آینده پاسپورت خود را می گیرند. بدین ترتیب برای فصل آینده یکی از میان کوبو و مایورکا می تواند به رئال بیاید. شانس بازیکن ژاپنی کمی بیشتر است چرا که رینیر در دو فصل اخیر در دورتموند جا نیافتاده و هنوز خیلی زود است که بخواهد به رئال برگردد. البته شاید کالافات استعدادیاب بین المللی رئال مادرید یک بازیکن دیگر را رو کند تا در تابستان بعدی به رئال مادرید بیاورد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

وینیسیوس به زودی جا را برای یک غیراروپایی در رئال بازی می کند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ