بنزما و ثبت سریع ترین دبل رئال مادرید در ۲۷ سال اخیر؛ رسیدن به ۴۰۰ گل در دوران فوتبالش

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید برای دبل مقابل بیلبائو فقط به ۶ دقیقه و ۳۳ ثانیه نیاز داشت. در تاریخ لالیگا فقط یک بار دیگر بازیکنی زودتر از این دبل کرده : استویچکوف در سال ۱۹۳۱ برای بارسلونا که بعد از ۵ دقیقه و ۳۲ ثانیه دبل کرد.

در تاریخ لالیگا فقط چهار بار دیگر بازیکنی از رئال در هفت دقیقه اول بازی دبل کرده بود: پرودن مقابل گرانادا در سال ۱۹۴۳ ، اولمدو مقابل سلتا در سال ۱۹۴۸ ، مارتین وازکز مقابل اتلتیکو در سال ۱۹۹۰ و زامورانو مقابل سویا در سال ۱۹۹۴.

بازی رئال و سویا در ده دقیقه اول سه گل داشت. آخرین باری که یکی از بازیهای رئال این قدر پرشور شروع شد به ۵ ژاانویه ۲۰۰۲ برمی گردد که ده دقیقه اول سه گل داشت. اخرین باری که این اتفاق برای بیلبائو رخ داد هم به بازی مقابل اوساسونا در سال ۱۹۸۵ برمی گردد.

کریم بنزما در مقابل بیلبائو به رکورد ۴۰۱ گل در دوران فوتبالش رسید. بنزما در ۵۸۲ بازی در رئال مادرید ۲۹۹ گل زده و فقط یک گل تا ۳۰۰ فاصله دارد. او در لیون در ۱۴۸ بازی ۶۶ گل زده بود و در تیم ملی فرانسه هم در ۹۴ بازی ۳۶ گل زده است.  از سویی کریم به رکورد ۳۰ گل در سال ۲۰۲۱ در لالیگا رسید که به جز رونالدو و مسی فقط سه بازیکن دیگر در قرن ۲۱ این کار را کرده بودند: سوارز در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ، فالکائو در سال ۲۰۱۲ و رونالدو نازاریو در سال ۲۰۰۳.

رئال مادرید در هفت بازی اخیرش در سن مامس پیروز نشده و پنج برد و دو تساوی داشته که بهترین روند تاریخ رئال مادرید است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنزما و ثبت سریع ترین دبل رئال مادرید در ۲۷ سال اخیر؛ رسیدن به ۴۰۰ گل در دوران فوتبالش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ