گزارش زنده| مس صفر – پرسپولیس صفر/ غیبت سه ملی پوش در بازی حساس

0

پرسپولیس نیوز

دیدار تیمهای پرسپولیس و مس رفسنجان در شرایطی به میزبانی نارنجی‌پوشان برگزار می‌شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی برای نزدیک شدن به صدر جدول نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خارج از خانه خواهند داشت.

نکته مهم درباره این بازی، غیبت سیامک نعمتی در فهرست پرسپولیس است و در غیاب او مهدی شیری به عنوان مدافع راست نقش آفرینی می‌کند. پرسپولیس در این بازی نیز با سه مدافع وارد زمین شده و در خط حمله نیز عیسی آل کثیر، امید عالیشاه و مهدی ترابی دیده می‌شوند که ترکیبی متفاوت نسبت به بازی قبلی محسوب می‌شود.

از آن طرف مس رفسنجان در ترکیبش مهدی کیانی را به عنوان هافبک دفاعی در میدان دارد و در خط حمله این تیم نیز گادوین منشا مهاجم نیجریایی دیده می‌شود. دو بازیکن عمانی تیم مس نیز باتوجه به حضور در تیم ملی و خستگی مسافرت امروز از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کنند.

هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس
استادیوم شهدای مس/ بدون تماشاگر
تیم داوری: داوران: حسن اکرمی، حسن ظهیری، جعفر مهاجر و محمدرضا تارخ
ناظر: حیدر شکور

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سیدمهدی حسینی، حسن جعفری، یونس اکبرپور، محسن آذرباد، فراز امامعلی و گادوین منشا

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

دقایق حساس:

دقیقه ۵: ارسال جعفری از سمت راست با ضربه سر فراز امامعلی همراه شد که این توپ به بالای تیر افقی سرخپوشان خورد کرد.

دقیقه ۷: شوت سرکش مهدی کیانی به شکل آکروباتیک روانه دروازه پرسپولیس شد و با اختلاف کم به بیرون رفت.

اخبار فوری پرسپولیس

گزارش زنده| مس صفر – پرسپولیس صفر/ غیبت سه ملی پوش در بازی حساس

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ