استقلال صفر – نساجی صفر| دبل مساوی/ استقلال هدایا را پس فرستاد

0

دیدار دو تیم استقلال و نساجی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جدا از آنکه ساکت الهامی، ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم است و حق حضور در ورزشگاه را ندارد، مسعود شجاعی کاپیتان نساجی هم به خاطر اخراج جلوی صنعت نفت، دیدار با استقلال را از دست داده است و این موضوع می‌تواند برای آبی‌ها که دوست ندارند صدر جدول را از دست بدهند، امتیاز مثبتی محسوب شود البته که استقلال هم احتمالا در دیدار امشب وریا غفوری را به خاطر سرماخوردگی شدید در اختیار نخواهد داشت.

چهره ویژه: جدا از علیرضا فغانی که برای اولین بار در رقابتهای این فصل لیگ برتر قضاوت خواهد کرد، شاهرخ بیانی را هم می‌توان چهره ویژه این بازی دانست. مربی فعلی نساجی، پیش از این و در واکنش به استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال در آستانه فینال جام حذفی، شدیدا از او انتقاد کرد و امسال هم بعد از قرعه‌کشی لیگ اعلام کرد که و مجیدی باید فقط به دنبال قهرمانی باشد و نباید دنبال بهانه گرفتن باشد.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با فجر سپاسی به تساوی ۱-۱ رسید و نساجی با ۲ گل از صنعت نفت شکست خورد.

وضعیت در جدول: استقلال با ۱۰ امتیاز و طبق جدول سازمان لیگ در رده دوم قرار دارد و نساجی ۴ امتیازی تیم دهم جدول است.

جمعه ۲۸ آبان

استقلال – نساجی ساعت ۱۸

تیم داوری: علیرضا فغانی – محمد رضا ابوالفضلی – فرهاد مروجی – سید مهدی مرجان زاده

 

ترکیب استقلال

علیرضا رضایی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده (۵۴- وریا غفوری)، امین قاسمی‌نژاد (۷۴- امیرعلی صادقی) و رودی ژستد (۷۴- امیرعلی صادقی)

 

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیر مهدی جانملکی، رضا جعفری (۶۷- علی آل کثیر)، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی، اکبر صادقی

 

کارت زرد

محمدحسین مرادمند (۲۱)

محمد دانشگر (۳۸)

رودی ژستد (۴۹)

حامد شیری (۵۸)

 

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱: یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه نصیب نساجی شد که ضربه ایوب کلانتری را علیرضا رضایی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۱۳: استقلالی ها درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شدند که رودی ژستد و امیرحسین حسین زاده نتوانستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

دقیقه ۲۰: پاس رضاوند درون محوطه جریمه به ژستد رسید و شوت این بازیکن از ضرب کافی برخوردار نبود و حقیقی آن را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: شاهین طاهرخانی توپ ارسالی را دور کرد که آرش رضاوند با شلیکی سهمگین و روی پا دروازه نساجی را تهدید کرد که این توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون انداخت.

دقیقه ۲۸: استقلال در فاصله چند ثانیه سه موقعیت صد در صد گلزنی را از دست داد. کرنر ارسالی مهدی پور به روی دروازه نصیب مرادمند شد. شوت محکم این بازیکن را حقیقی برگشت داد. توپ برگشتی در دهانه دروازه به رودی ژستد رسید و این بازیکن با ضربه ای سر دروازه حریف را تهدید کرد که حقیقی در یک دبل سیو درخشان، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. لحظاتی بعد نیز سیاوش یزدانی پس از چند رفت و برگشت صاحب توپ شد و با ضربه ای قیچی برگردان دروازه نساجی را تهدید کرد که توپ با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: نساجی روی یک ضد حمله صاحب موقعیت شد که شوت سرکش حسن نجفی به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: پاس پشت مدافعان جانملکی به شکلی زیبا برای ایوب کلانتری ارسال شد. در حالیکه این بازیکن چند متری مدافعان استقلال را جا گذاشته بود و در مصافی تک به تک با رضایی قرار گرفته بود، پس از چند متر پیش روی، ضربه اش را به سمت دروازه استقلال زد که با تکل زیبا و دیدنی محمد دانشگر این توپ قطع و راهی کرنر شد تا کاپیتان آبی ها دروازه تیمش را نجات دهد.

دقیقه ۴۰: یک و دوی خوب رضاوند با قاسمی نژاد، موقعیت خوبی را برای رضاوند مهیا کرد و این بازیکن درون محوطه جریمه شوتش را به سمت دروازه زد اما ضربه او از قدرت لازم برای باز کردن دروازه نساجی برخوردار نبود.

دقیقه ۶۲: یک فرصت مسلم گلزنی برای استقلال به دست آمد که شوت محکم و روی پای رودی ژستد با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: کرنر ارسالی به روی دروازه نساجی، با خروج اشتباه حقیقی از دروازه همراه بود که رودی ژستد پیش از گلر نساجی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه حریف زد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: روی اشتباه حقیقی و طاهرخانی، مهدی مهدی پور صاحب توپ شد و این بازیکن عجله کرد و در حالیکه ژستد را در کنارش داشت، با شوتی بی دقت توپ را به بیرون زد و فرصت خوب آبی ها به هدر رفت.

نتیجه بازی نساجی مازندران نتیجه بازی استقلال چند چند شد ساعت بازی امروز استقلال زمان بازی نساجی مازندران ترکیب تیم استقلال اسامی بازیکنان نساجی مازندران اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

استقلال صفر – نساجی صفر| دبل مساوی/ استقلال هدایا را پس فرستاد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ