حمله تند به سرمربی شباب‌الاهلی به خاطر قایدی/ مهدی علی را اخراج کنید

0

ساتین نیوز –

مهدی قایدی ستاره ایرانی الاهلی امارات شروع خوبی در ترکیب این تیم داشت و حتی موفق به گلزنی شد. با این حال بعد از چند هفته، مهدی علی سرمربی الاهلی ستاره فصل قبل استقلال را نیمکت نشین کرد و معمولا به عنوان بازیکن جانشین به میدان می فرستاد. بازیکن تکنیکی الاهلی در بازی شب گذشته این تیم که از دقیقه ۵۹ وارد میدان شده بود، تنها ۴ دقیقه نیاز داشت تا نشان دهد که نیمکت‌نشینی‌اش، تصمیم درستی نبوده است.

این موضوعی است که موسی عباس کارشناس شبکه ADSports هم به آن اشاره کرده و در تحلیلش از بازی دیشب که بازتاب نسبتا زیادی در بین طرفداران الاهلی داشته این سوال را از مهدی علی پرسیده که چرا به بازیکن ایرانی‌اش از ابتدا بازی نداده و او را به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان کرده است. این سوالی است که اکثر طرفداران شباب الاهلی هم از سرمربی تیمشان پرسیده‌اند.

از دید منتقدان مهدی علی، این سرمربی آنقدر شجاع نیست که اشتباهاتش را قبول کند و با توجه به اینکه به لحاظ تاکتیکی، چیزی به شباب الاهلی اضافه نکرده، شاید بهتر باشد که به همکاری‌اش با این تیم خاتمه دهد.

این وسط، تنها یک کاربر توئیتری از تصمیم مهدی علی در قبال مهدی قایدی دفاع کرده و نوشته قایدی وقتی به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان می‌شود، عملکرد بهتری دارد و تصمیم سرمربی الاهلی درباره بازیکن ایرانی‌اش درست بوده است.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

حمله تند به سرمربی شباب‌الاهلی به خاطر قایدی/ مهدی علی را اخراج کنید

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ