واکنش رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال: او دروغ میگوید، به برنده توپ طلا تبریک میگویم !

0

اختصاصی بارسانیوز- رونالدو در لیست دیروز توپ طلا نفر ششم شد.

 

به گزارش موندو مسی هفتمین توپ طلای خود را دیروز دریافت کرد ولی رونالدو دراین مراسم حضور پیدا نکرد. پاسکال فره که سردبیر فرانس فوتبال است گفته بود:

رونالدو یک هدف و جاه طلبی دارد و آن هم این است که دوران فوتبال خود را زمانی به پایان برساند که توپ طلای بیشتری نسبت به مسی داشته باشد و من این را میدانم چون او این موضوع را به من گفته بود.

 

حال رونالدو در اینستاگرام پیامی منتشر کرد و به صحبت های پاسکال واکنش نشان داد و گفت:

امروز آمدم تا با بیانیه ای صحبت های هفته قبل پاسکال را توضیح دهم، او گفت که تنها هدف و جاه طلبی من این است که دوران فوتبالی خودم را با توپ طلاهای بیشتری نسبت به مسی به پایان برسانم. پاسکال دروغ گفت، او از من استفاده کرد که بالا برود. این قابل قبول نیست که شخصی که چنین مراسمی را برگزار و جایزه معتبری را اهدا میکند اینطور دروغ بگوید، یک بی احترامی کامل برای کسی که همواره به فرانس فوتبال احترام گذاشته و حتی توپ طلا ! و امروز او دوباره دروغ گفت و غیبت من دراین مراسم را به نوعی توجیه کرد.

 

رونالدو ادامه داد:

همیشه میخواهم به کسانی که برنده توپ طلا میشوند تبریک بگویم باتوجه به روحیه ورزشی و جوانمردی که از ابتدای دوران حرفه ای خودم وجود داشته، این کار را انجام میدهم چون با کسی دشمنی ندارم و مقابل هیچ کسی نیستم. من برنده میشوم برای خودم و باشگاهی که در آن حضور دارم و کسانی که عاشق من هستند، من کسی را شکست نمیدهم.

 

رونالدو:

بزرگترین هدف من کسب جام با تیم باشگاهی و در رده ملی است، بزرگترین هدف من این است که الگوی کسانی باشم که میخواهند فوتبالیست بشوند، بزرگترین هدف من این است که اسم من در تاریخ فوتبال ثبت شود !

 

رونالدو:

تنها میخواهم بگویم که تمرکز من درحال حاضر روی بازی منچستریونایتد است، درکنار هواداران و هم تیمی هایم هنوز هم میتوانیم بهترین ها را دراین فصل کسب کنیم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

واکنش رونالدو به سردبیر فرانس فوتبال: او دروغ میگوید، به برنده توپ طلا تبریک میگویم !

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ