کلیدهای حال و روز درخشان رئال مادرید؛ از کورتوا تا وینیسیوس و بنزما

0

رئال مادرید نیوز: رئال مادرید با هشت برد و یک تساوی از ۹ بازی اخیر بهترین شرایط فصلش را دارد و هم در لالیگا و هم در گروهش در چمپیونزلیگ صدرنشین است. کلید حس و حال این روزهای تیم را بررسی می کنیم:

بازگشت کروس: هافبک آلمانی پس از غیبتی ۵۵ روزه برگشته که حضورش برای تشکیل مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ خیلی مهم بوده است. تونی در بهترین شرایط خود قرار دارد و بازگشتش به خهط هافبک رئال مادرید و کل بازی تیم نظم بخشیده است.

احیای خط دفاع کامل: مصدومیت های مندی و کارواخال باعث شده بود تا رئال در شروع فصل خط دفاع کاملش را نداشته باشند اما هر دو برگشته اند تا با حضور میلیتائو و الابا خط دفاعی رئال تکمیل شود. آنچلوتی در پنج تا از ۹ بازی اخیر از این خط دفاعی استفاده کرده است. به جز بازی با الچه که لوکاس و مارسلو فیکس شدند در بقیه بازیها همیشه حداقل سه تا از این چهار نفر فیکس بوده اند.

کورتوا درخشان: تیبو در پنج تا از این ۹ بازی کلین شیت کرده است. تیبو در شب هایی نظیر سویا فوق العاده ظاهر شده و عملکرد خوبش به تیم خیلی کمک می کند.

وینیسیوس – کریم، مرگبار: زوج وینیسیوس و بنزما در خط حمله رئال مادرید فوق العاده هستند. در ۱۹ بازی رئال مادرید در این فصل، آنها روی هم ۲۷ گل به ثبت رسانده اند. وینیسیوس در این ۹ بازی شش گل زده و سه پاس گل داده و بنزما نیز شش گل زده و یک پاس گل داده است. هر دو فوق العاده هستند.

فقط یک مصدومیت در نوامبر: رئال مادرید توانسته زیر نظر پینتوس شرایط پزشکی را هم بهبود ببخشد. در حقیقت بیل که در تیم ملی ولز مصدوم شد تنها بازیکن رئال در ماه نوامبر بود که دچار مصدومیت شد. از ده مصدومیت در اکتبر تا فقط یک مصدومیت در نوامبر.

بی نظیر در خارج از خانه: رئال مادرید در این فصل در خارج از خانه ۹ برد، یک تساوی و فقط یک شکست داشته که آمار بی نظیری است. البته عملکرد رئال در خانه هم با پنج برد و دو تساوی خیلی خوب است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کلیدهای حال و روز درخشان رئال مادرید؛ از کورتوا تا وینیسیوس و بنزما

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ