optimizing telegram چیست؟

0

پیام optimizing telegram چیست پیغام optimizing در تلگرام

ترجمه و معنی به فارسی : بهینه سازی تلگرام

مشکل تلگرام آموزش تلگرام

سه روش برای رفع مشکل هنگ کردن تلگرام و بالا نیامدن آن وجود دارد.

روش اول: حذف کردن فایل های کش به صورت اتوماتیک از طریق تلگرام
ابتدا پیام رسان تلگرام را اجرا کنید و از قسمت تنظیمات آن یا Settings وارد قسمت Data and Storage شده و سپس وارد بخش Storage Usage شوید. پنجره ای شامل سه بخش Keep Media، Clear Cach و Local Database باز می شود.

مشکل تلگرام آموزش تلگرام

– گزینه Keep Media : به صورت پیشفرض همیشه روی Forever قرار دارد. در صورتی که شما آن را بر روی یک هفته یا یک ماه قرار دهید فایل های کش بعد از زمان تعیین شده پاک می شوند.
– گزینه Clear Cache : در صورت انتخاب این گزینه تمام فایل های کش به نمایش در می آیند. اگر همه تیک ها را فعال کنید همه فایل های کش پاک می شوند. هر کدام از فایل های کش که مایلید باقی بماند و حذف نشود باید تیک آن را بردارید و آن گزینه را غیر فعال کنید.
– گزینه Local Database : برای پاک کردن تمام متن های چت شماست. هنگام کار با این گزینه دقت زیادی کنید چون با انتخاب این گزینه تمام چت های شما به صورت یکجا پاک خواهد شد.

 

روش دوم: روش دستی حذف فایل های کش
در این روش وارد فولدر دیتای تلگرام در حافظه گوشی شده و به صورت دستی پوشه کش را حذف می کنیم. به این منظور:
به حافظه داخلی گوشی رفته و وارد پوشه Android شوید سپس وارد پوشه دیتا شوید. برای  دستیابی به پوشه دیتای تلگرام وارد پوشه org.telegram.messenger شده و پوشه Cache  موجود در آن را حذف کنید. حذف این پوشه ممکن است مدتی به طول بینجامد.

 

روش سوم: حذف کش برنامه به طور مستقیم و از طریق پنل مدیریت برنامه ها. برای این منظور وارد قسمت تنظیمات گوشی شده و سپس وارد قسمت Apps شوید.

 

مشکل تلگرام آموزش تلگرام
 

Telegram را در لیست برنامه های نصب شده در گوشی خود پیدا کنید و پس از وارد شدن به بخش مدیریت آن صبر کنید تا گزینه Clear Cache فعال شودو بعد از فعال شدن این گزینه روی آن کلیک کنید و اقدام به حذف حافظه تلگرام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ