ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال خوزستان/ استقلالی‌ها هم پشت در ورزشگاه تختی ماندند

0

پایگاه خبری ساتین- تیم فوتبال استقلال خوزستان در حالی امروز میزبان قشقایی شیراز در لیگ یک کشور است که هنوز اجازه ورود به ورزشگاه تختی اهواز را پیدا نکرده است.

به گزارش ساتین و به نقل از ایسنا، استقلال خوزستان از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه تختی اهواز در دیداری حساس میزبان قشقایی شیراز است که پیمانکار ورزشگاه تختی اهواز به این تیم اجازه ورود به زمین چمن را نداده است.

پیمانکار زمین چمن ورزشگاه تختی از استقلال خوزستان برای بازی در این زمین درخواست مبلغ ۲۵ میلیون تومان را داشته است که باتوجه به این‌که باشگاه هنوز نتواسته این مبلغ را پرداخت کند، مسئول مربوطه نیز درب ورودی به زمین چمن تختی اهواز را بسته و رفته است.

اعضای تیم استقلال نیز اکنون پشت در ورودی به زمین چمن ورزشگاه تختی منتظر ورود به زمین هستند. البته در مدت اخیر اتفاقات عجیب در فوتبال خوزستان کم نبوده است و مدتی پیش نیز به استقلال ملاثانی و تیم نفت مسجدسلیمان هم به دلیل عدم پرداخت پول اجاره زمین به مسئولان زمین‌های تختی اهواز و ورزشگاه شهدای فولاد، اجازه ورود داده نشد و با رایزنی اجازه ورود پیدا کردند. موضوعی که در روحیه تیم های خوزستانی تاثیر فراوان داشته است.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال خوزستان/ استقلالی‌ها هم پشت در ورزشگاه تختی ماندند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ