حمله تند به پرسپولیس؛ مظلوم نمایی بس است/ چون پرسپولیس است باید جار و جنجال شود!

0

پرسپولیس

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره به اصفهان آمدم. خیلی بازی حساسی است برای هر دو تیم. بازی خیلی سختی با ذوب آهن داریم و این تیم دارای هویت و ریشه در اصفهان و فوتبال ایران است. ما تمام بازیهایی که بعد از بازی پرسپولیس باید انجام می‌دادیم را دادیم.

وی افزود: زمان کمی هم داشتیم. باید از لحاظ روحی روانی و بدنی بچه‌ها را آماده می‌کردیم. صحبت‌هایی که در خصوص بازی ذوب آهن باید انجام می‌دادیم را دادیم. خیلی مصمم هستیم بازی خوبی را را انجام دهیم اما مصدومیت بازیکنان ما یک مقدار به ما ضربه زد. چهار پنج بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم اما تمام تلاشمان را میکنیم تا شرایط جدول را تغییر دهیم. نتایج ما با بازی ما نمی‌خواند.

عنایتی درباره مصدومان تیمش اظهار داشت: آقای قاضی، شجاعیان و روح الله باقری و محمد ستاری اما بازیکنان ما کیفیت بالایی دارند و امیدوارم نتیجه بگیریم.

او در پایان با اشاره به بازی پرسپولیس گفت: دوستان خیلی دارند به گل دوم ما می‌پردازند اما هیچکس به گل دوم پرسپولیس که کاملا خطا بود را نپرداخت. سه امتیاز ما با آن گل تبدیل به یک امتیاز شد. اگر تیم پرسپولیس است باید جار و جنجال شود اما سایر تیمها نه؟ روی گل دوم پرسپولیس شرایط ما تغییر کرد و سه امتیاز تبدیل به یک امتیاز شد. دوستان بگویند دقیقه ۹۲ چه اتفاقی رخ دهد و مظلوم نمایی بس است. ما در این فوتبال زحمت می‌کشیم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم. تیم ما شاید تماشاگر کمتری داشته باشد اما نباید حقش ضعیف شود.

اخبار فوری پرسپولیس

حمله تند به پرسپولیس؛ مظلوم نمایی بس است/ چون پرسپولیس است باید جار و جنجال شود!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ