این جدول جذاب لیگ برتر/ ۷ مدعی قهرمانی

0

پرسپولیس

با نتایجی که این هفته در رقابت‌های لیگ برتر رقم خورد تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک با ۲۰ امتیاز مشترکا در صدر قرار دارند و بعد از آن ها سه تیم ۱۹ امتیازی گل‌گهر، سپاهان و پرسپولیس از موقعیت مطلوبی برخوردارند. ضمن این که مس رفسنجان ۱۸ امتیازی و فولاد ۱۶ امتیازی که گل گهر را در خود سیرجان برد را نباید فراموش کرد.

حتی اگر بپذیریم بعد از ۱۰ هفته نمی‌توان خیلی جدول رده‌بندی را ملاک قرار داد باز هم باید بگوییم این یکی از جذاب‌ترین جداول رده‌بندی لیگ برتر است که در آن هفت تیم خود را مدعی قهرمانی می‌دانند. شاید در شروع مسابقات کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان تا این حد خوب کار کنند اما آنها نشان دادند که تیم‌های شایسته‌ای هستند و حداقل این که اگر قهرمان هم نشوند می‌توانند یقه بزرگان را بگیرند و برای کسب سهمیه آسیا بجنگند.

در شرایطی که تیم‌های شهر خودرو، ذوب آهن و تراکتور اوضاع و احوال خوبی ندارند، هفت تیم بالای جدول نشان داده اند که امسال جام می خواهند و البته برای کسب سهمیه آسیا هم می جنگند. خیلی ها می گویند آلومینیوم اراک در آن بالا نمی ماند اما فراموش نکنیم که شاگردان رسول خطیبی در لیگ بیستم و در ۱۰ هفته ای که از لیگ جدید گذشته تنها تیمی هستند که دوبار پرسپولیس را در اراک برده‌اند و عجیب اینکه پرسپولیس هیچ شکست دیگری در کارنامه نداشته است. با این اوصاف مسلما رقابت‌های لیگ برتر در هفته های آتی هم با جذابیت زیادی به خصوص در بالای جدول پیگیری خواهد شد و به نظر می‌رسد امسال کار پرسپولیس برای تکرار قهرمانی سخت‌تر از همه ۵ سال گذشته باشد.

اخبار فوری پرسپولیس

این جدول جذاب لیگ برتر/ ۷ مدعی قهرمانی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ