گاوی , رهبر ارکستر !

0

اختصاصی بارسا نیوز – گاوی بیستمین بازی دوران حرفه ای خود را با حضور مقابل اوساسونا تجربه کرد . این بازیکن ۱۷ ساله در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت اما او به خصوص در بارسلونا در پست های مختلفی در طی این مدت در گردش بود که طبق گزارش آ.اس میتواند روی آینده اش تاثیر منفی بگذارد .

 

در ۲۰ بازی رسمی اول گاوی ( ۱۶ بازی برای بارسلونا و ۴ بازی برای اسپانیا ) او یکی از عناصر کلیدی تیمش بود . درحالی که تنها ۱۷ سال دارد او علاوه بر شخصیت خاص و استعداد خارق العاده اش از نظر تاکتیکی خیلی منظم است .

 

 

این سازگاری تاکتیکی به او اجازه داد تا در سیستم ۴-۲-۳-۱ کومان به عنوان یک هافبک , در دوران بارخوان به عنوان وینگر راست و حتی مقابل اوساسونا در نقش بال اومتیتی ظاهر شده و در حمله تهدیدی جدی باشد . با تمام اینها باید توانایی او در دوئل ها را با وجود سن کم اضافه کرد . همانطور که لوئیس انریکه پس از اولین بازی او را بسیار منحصر به فرد و با اراده ای قوی برای مبارزه معرفی کرد .

 

سرمربی اسپانیا اما به گاوی تنها در پست هافبک مورد علاقه خود بازیکن بازی میکند و مقابل فرانسه , ایتالیا , یونان و سوئد دست به تغییر نزد . درک او از موقعیت و توانایی هماهنگی با شرایط به او اجازه میدهد تا در سیستم های ۴-۳-۳ و ۳-۴-۳ نیز راه خودش را پیدا کند . بهترین نمایش او اما زمانی است که به عنوان یکی از هافبک های کناری قرار میگیرد . اگر مربیان در بارسلونا نمیخواهد او دچار مشکل مشابه روبرتو شود باید به این موضوع توجه کنند . ( سرجی روبرتو ابتدا هافبک میانی بود اما رفته رفته به مدافع راست تبدیل شد که این باعث شد کیفیتش را به مرور از دست بدهد ) .

 

گاوی تمام کارها را درست انجام میدهد اما به موقعیت های مختلف از چپ به راست زمین منتقل میشود که اثرات منفی دارد . ژاوی هرناندز باید پیشرفت این بازیکن را از نزدیک زیر نظر بگیرد .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ