جمله جالبی که پرز به آگوئرو گفته بود:«رنگ سفید چقدر به تو می آید!»

0

رئال مادرید نیوز : سرجیو آگوئرو به علت مشکل قلبی از فوتبال وداع کرد یعنی مشکلی که پیش از این هم کاسیاس، دلارد و اریکسن به آن دچار شده بودند. بازیکن آرژانتینی دوران موفقی در اروپا در اتلتیکو و منچسترسیتی داشت هر چند که در بارسلونا آن طور که باید و شاید بازی نکرد.

آگوئرو پیش از پیوستن به منچسترسیتی به شدت مورد توجه رئال بود. در حقیقت آگوئرو در طول چند هفته به نظر می رسید که قرار است که رئالی ها شود اما اتلتیکو به هیچ وجه اجازه این انتقال را نداد چرا که نمی خواستند اسطوره شان به تیم رقیب برود.  در دوران حضور آگوئرو در سیتی نیز چند باری نامش پیرامون رئال مطرح شده بود اما در نهایت بازیکن آرژانتینی به رویای ممنوعه فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید تبدیل شد.

در حقیقت پرز همیشه علاقه خاصی به خرید آگوئرو داشت. مدیر رئال در سال ۲۰۱۱ با او در مورد انتقالش هم صحبت کرده بود. پس از دربی رئال و اتلتیکو در برنابئو، آگوئرو لباس گرمکن اتلتیکو را پوشیده بود که البته تی شرت سفیدی هم به تن داشت. در آن زمان پرز به او گفت:” لباس سفید چقدر به تو می آید!” در هر صورت آگوئرو هرگز رئالی نشد اما همواره بازیکن مورد احترامی برای هواداران رئال بود چرا که هرگز علیه این تیم صحبت نکرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

جمله جالبی که پرز به آگوئرو گفته بود:«رنگ سفید چقدر به تو می آید!»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ