«آنچلوتی پیش به سوی سه گانه داخلی»

0

رئال مادرید نیوز : قرعه ها اخیرا معنادار بوده اند و پس از اتفاقات نیون، بامزه  و جذاب بود که رئال مادرید دوباره در کوپا دل ری در مقابل آلکویانو برخورد کرد. یک بار دیگر سایه خوزه خوان روی سر ما خواهد بود، دروازه بانی حدودا چهل ساله که مقابل رئال انگیزه می گیرد و تهدیدی برای یک شب تاریخی دیگر در آلکوی است.

اما رئال مادرید پس از حذف های دردناک مقابل آلکورکون و آلکویانو به خوبی درس گرفته و قطعا آنچلوتی چندین بار ویدیوی آن بازیها را خواهد دید تا بداند که تیمش نباید چه اشتباهاتی را تکرار کند. این فرصتی برای این است تا بالاخره لونین را ببینیم، دروازه بانی که در تیم زیر ۲۰ سال اوکراین خوش درخشیده بود و در آن جا قهرمان جهان شده بود اما نتوانستیم او را در این جا ببینیم. از سویی ناچو، وایخو، مارسلو، کاماوینگا، ایسکو، بلانکو، لوکاس، ماریانو، هازارد و … بیل فرصت جدیدی خواهند داشت.

همه آنها باید کمک کنند تا اتفاق ناگوار سال گذشته تکرار نشود چرا که می دانیم که از نظر روحی کسی نمی تواند الکویانو را شکست بدهد اما رئال مادرید آنچلوتی نمی تواند از جنگ برای همه جامهای ممکن دست بکشد. فراموش نکنیم که کارلتو توانست مقابل بارسا در مستایا قهرمان کوپا شود که بیل مقابل بارترا گلی تاریخی زد و امسال می تواند سه گانه داخلی را با لالیگا، سوپرجام اسپانیا در عربستان و کوپا کسب کند. اگر رئال مادرید این سه جام را ببرد وح ضور موثری در چمپیونزلیگ داشته باشد، فصل خوبی خواهد بود و آنچلوتی این را می داند. رئال نباید این کوپا را دستکم بگیرد. شرایط عوض شده است. باید برایش تا پایان بجنگیم. خوزه خوان بهتر است که آن روز را مرخصی بگیری…

توماس رونکرو

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

«آنچلوتی پیش به سوی سه گانه داخلی»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ