کاشف پیتر فدریکو:«با «لایی» هایش هواداران رئال را به وجد خواهد آورد»

0

رئال مادرید نیوز : پیتر فدریکو بال راست جوان آکادمی رئال مادرید در لیست تیم برای بازی مقابل کادیز قرار گرفته است. ژاوی گارسیا کاشف این مهاجم که اهل کاتالونیا است در مورد وی صحبت کرد.

چه زمانی با پیتر آشنا شدی؟” در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در رده نونهالان بازی می کرد. در تیم المپیک ختافه با هدایت مانوئل ریکاردو بود. در آن فصل بازیهای لیگ را در زمین تمرین ختافه انجام می دادند. از اولین لحظه فهمیدم که بازیکن متفاوتی است. استعدادش شبیه برزیلی هاست. خیلی خوب دریبل می زند. با همه بچه هایی که قبلا دیده بودم فرق داشت. قدرت دربلش و حرکاتش باعث شد که مطمئن شوم که به سطح حرفه ای می رسد. هرگز از این بابات تردیدی نداشتم.”

چطور او را جذب کردی؟” باشگاه قبلی اش المپیک ختافه با باشگاه ما یعنی سیوداد ختافه ادغام شد .در رده نونهالان در تورنمنت های مختلف  با ما بود. در سوپرجام مادرید حضور داشت. قهرمان شدیم و از آن جا تیم فصل بعد را شکل دادم. با پیتر و دستیارم چامو صحبت کردم و او را راضی کردم که پروژه ما برایش مناسب است. تردیدهای زیادی داشت. بچه بسیار درونگرایی بود. خیلی سخت حرف می زد و فقط می خواست لذت ببرد و با دوستانش بازی کند. انتقال به سیوداد ختافه برایش گام بزرگی بود. به خوبی از او مراقبت کردیم و دستیارم حواسش به او بود.”

خاطره ویژه:”یادم است که فصل را شروع کردیم و در دو بازی اول او را از لیست خط زدم چرا که در برخی تمرینات نیامده بود. به پدرش زنگ زدم و خواستار ملاقات شدم. به او گفتم:” اگر یک بار دیگر در تمرین غایب باشد، اخراجش می کنم. می خواهم که بازیکنان تعهد و جدیت داشته باشند. اگر پسرت جدیت داشته باشد مطمئنم که به یک بازیکن موفق تبدیل می شود.” بعد از آن پیتر هرگز در تمرینات غایب نبود و همیشه تعهد و جدیت بالایی داشت. خاطره دیگرم هم مربوط به سفر به کاستیون برای حضور در یک تورنمنت است. یادم است که نصفه شب به من زنگ زده بود و می گفت که باید چه زمانی بیدار شود. در ان تورنمنت پیتر بدترین بازیکن ما از نظر ورزشی بود اما از نظر روحی شادترین بازیکن بود چرا که اولین باری بود که به یک تورنمنت خارج از شهر می رفت.”

رئال مادرید:” او هرگز در مورد رئال با من صحبت نکرد چرا که انتقالش به رئال از طریق اسکار کارازو مدیر سابق باشگاه ما انجام شد که در حال حاضر در رایو ماخاداهوندا است. مستقیما با خود باشگاه تماس گرفتند.رئال مادرید از طریق استعدادیابش روبن آنخولو او را در تورنمنت ها و بازیهای مختلف دنبال کرده بود. من سعی کردم که این خبر را به پیتر یا خانواده اش ندهم تا حواسشان پرت نشود. این بهترین تصمیم برایشان بود. رئال در نهایت اعلام کرد که می خواهد او را برای رده نوجوانان بخرد و به پدرش خبر دادم. از من مشورت خواست و به او گفتم که رئال بهترین گزینه برایش است چرا که ۱۳ ساله بود و زمان انتقالش رسیده بود. در مذاکرات سعی کردم که بهترین خدمات به پیتر برسد. سعی کردم که برای پیتر خوابگاه بگیرم چرا که خوابگاه فقط مخصوص بازیکنان ساکن خارج از مادرید بود. ”

در رئال مادرید تاریخ سازی خواهد کرد؟” امیدوارم که همین طور باشد. با توجه به محبت و علاقه ام دوست دارم این اتفاق رخ بدهد. رئال از اولین لحظه فشار می آورد که بهترین باشی و تردیدی ندارم که بازیکنی با استعداد جادویی است که خیلی خوب دریبل می زند و باعث می شود تا با بقیه وینگرها متفاوت باشد. در حال حاضر چنین وینگرهایی خیلی کم هستند. فوتبال اروپا خلاقیتش را از دست داده اما او خلاقیت و کلاس بازی دارد و می تواند در هر دو جناخ حط حمله بازی کند. مدافعان حریف یا باید پاهایشان را ببندند یا این که لایی هایی که می زند را تماشا کند چرا که این کارها هواداران رئال را به وجد خواهد آورد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کاشف پیتر فدریکو:«با «لایی» هایش هواداران رئال را به وجد خواهد آورد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ