مجمع عمومی عادی سالانه پست بانک برگزار شد

1

مجمع عمومی عادی سالانه پست بانک ایران با حضور اعضای هیات مدیره‏، نمایندگان سهام عدالت، دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار و بیش از ۹۲ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی و نمایندگان و وکلای آنان در تالار ایوان شمس تهران برگزار و صورت‌های مالی سال ۹۱ به تصویب رسید.

به گزارش (ایسنا)، حسینعلی ضیائی مدیرعامل پست بانک در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به سهامداران و نمایندگان آنان و تقدیر از سهامداران حقیقی و حقوقی به تشریح گزارش عملکرد بانک در سال ۹۲ پرداخت.

بنابر این گزارش در ادامه جلسه؛ بازرس قانونی بانک گزارش عملکرد سال مالی ۹۱ را ارائه و در ادامه سهامداران به بررسی صورت‌های مالی پرداخته و سود قابل تقسیم، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و سایر موارد مرتبط را تصویب کردند.

بر اساس این گزارش طبق تصمیم سهامداران، سود هر سهم سال ۹۱ به مبلغ ۶۰ ریال تعیین و تصویب شد.

این گزارش می‌افزاید: در ادامه این جلسه؛ سازمان حسابرسی به عنوان بازرس و حسابرس قانونی و همچنین روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات نیز به عنوان روزنامه‌های رسمی این بانک تعیین شد.

همچنین جواد عیش آبادی نماینده سهام عدالت، مسعود مهدوی معاون اداره کل امور مالی پست بانک، علیرضا مشایخ رییس اداره کل حقوقی و وصول مطالبات پست بانک و نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور اقتصادی و دارایی در حین قرائت صورت های مالی توسط بازرس و حسابرس قانونی ضمن تشریح موارد مرتبط به سئوالات و ابهامات مطرح شده پاسخ های لازم را ارائه کردند.

گفتنی است: پس از پایان رسمی مجمع، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران مربوطه در جمع خبرنگاران و سهامداران حاضر و به سئوالات آنان پاسخ دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. محمد می گوید

    باسلام
    اگر پست بانک خصوصی نشود پول سهام هایم چه می شودلطفا راهنمایی فرمایید.