فریادهای گل محمدی در رختکن/ زشت است؛ می‌خواهید آبروی پرسپولیس برود؟!

0

پرسپولیس

این نتیجه با توجه به اینکه یک روز قبل استقلال برابر نود ارومیه به سختی و درضربات پنالتی برنده شده بود، هواداران پرسپولیس را نگران کرد.

شاید برای خیلی ها به ویژه پرسپولیسی ها جالب باشد که بدانند بین دو نیمه دیدار با ویستا توربین در رختکن پرسپولیس چه گذشته است؟

در همین راستا شنیدیم یحیی گل محمدی پس از دو، سه دقیقه سکوت و نوشیدن آب توسط بازیکنانش، با صدای بلند خطاب به آنها گفت: این چه وضع بازی کردن است؟ زشت است! می خواهید آبروی ما و پرسپولیس را ببرید؟ چرا این قدر شتابزنده و عجول بازی می کنید؟ باید با شروع نیمه دوم زود گل بزنیم تا از لاک دفاعی بیرون بیایند و مهم زدن گل اول است اما نمی خواهم شتابزده بازی کنید. با تمرکز کامل و هوشیارانه بازی کنید و مطمئن باشید به زودی به گل خواهیم رسید.

سرمربی پرسپولیس نکات فنی را گوشزد و تعویض علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی را بین دو نیمه اعلام کرد.

سرمربی پرسپولیس در ادامه اما به شاگردانش روحیه داد و گفت: شما قهرمان ایران هستید و چشم همه هواداران به شماست. بروید و با بردی پرگل از زمین خارج شوید.

جالب اینکه پرسپولیس در نیمه دوم با توصیه و تعویض هایی که کادرفنی این تیم انجام داد توانست برخلاف نیمه اول ۴ گل به ویستا توربین زده و اجازه ندهد کار به وقت اضافی یا ضربات پنالتی کشیده شود.

به نظر می رسید یحیی گل محمدی و پرسپولیسی ها از دیدار استقلال و نود ارومیه که ناباورانه به ضربات پنالتی کشیده شد درس بزرگی گرفته و بین دو نیمه بازی با ویستا توربین نیز، سرمربی سرخپوشان با همین ذهنیت تیمش را آماده و به زمین فرستاد.

اخبار فوری پرسپولیس

فریادهای گل محمدی در رختکن/ زشت است؛ می‌خواهید آبروی پرسپولیس برود؟!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ