فقط دو تیم صنعتی رقیبان اصلی پرسپولیس هستند/ خوشحالم که در بزرگ‌ترین تیم ایران فوتبال بازی می‌کنم

0

پرسپولیس

علی نعمتی مدافع پرسپولیس نخستین فصل حضورش در جمع سرخ‌پوشان تهرانی را پشت‌سر می‌گذارد. در چند سال گذشته هم بارها بحث پیوستن این بازیکن به پرسپولیس مطرح شد که بنا به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد ولی درنهایت این طلسم در فصل جاری شکسته شد تا نعمتی سرانجام پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او حالا نسبت به شروع لیگ موقعیت بهتری در این تیم دارد و جزو بازیکنان مورد اعتماد ‌کادر فنی در خط دفاعی است. 

* ما هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کردیم و خوشبختانه الان هم وضعیت خوبی داریم. حالا هم خودمان را آماده بازی با ذوب‌آهن می‌کنیم.

* {افت پرسپولیس} شرایط هر فصل متفاوت است و نمی‌توان در این زمینه مقایسه‌ای انجام داد. ما خوب فوتبال بازی می‌کنیم ولی لیگ برای هیچ تیمی آسان نیست و فاصله کم امتیازها این را نشان می‌دهد. البته این را هم بگویم که در چند بازی بدشانس بودیم و بابت اشتباهات داوری هم چندبار ضرر کردیم.

* {در مورد بازی روز جمعه با ذوب‌آهن} بازی سختی است ولی قطعا برای گرفتن ۳‌ امتیاز بازی می‌کنیم. ما میزبان هستیم و باید بازی را ببریم تا موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم.

* خوشحالم که در بزرگ‌ترین تیم ایران فوتبال بازی می‌کنم، تیمی که ۵‌ فصل پیاپی قهرمان شد و ۲ بار هم به فینال آسیا رسید. بازی در پرسپولیس با بازی در تیم‌های دیگر خیلی فرق دارد، اینجا سعی می‌کنم چیزهای زیادی از کادر فنی یاد بگیرم، مربیانی که در ایران واقعا بهترین هستند. پرسپولیس بهترین بازیکنان را هم در اختیار دارد و بودن کنار آنها اتفاق خوبی است.

* سید جلال قطعا یک فوتبالیست بزرگ و یک لیدر تمام عیار در تیم است که سعی می‌کنم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم. حسینی می‌تواند برای هر فوتبالیستی یک الگو باشد.

* هدفم قهرمان شدن با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی است و اینکه در آسیا هم عملکرد درخشانی داشته باشیم. از طرفی دوست دارم با درخشش در پرسپولیس به تیم ملی هم دعوت شوم.

* من سپاهان و گل‌گهر را رقیبان اصلی پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی می‌دانم. گل‌گهر با اینکه از این تیم امتیاز کسر شد باز هم می‌تواند خودش را به بالای جدول برساند.

* این دو بازیکن تاجیک واقعا فوتبالیست‌های خوبی هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند. البته یکی از آنها مصدوم شده که امیدوارم خیلی زود به جمع ما ملحق شود.

اخبار فوری پرسپولیس

فقط دو تیم صنعتی رقیبان اصلی پرسپولیس هستند/ خوشحالم که در بزرگ‌ترین تیم ایران فوتبال بازی می‌کنم

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ