آمار بنزما در سال ۲۰۲۱ بهتر از رونالدو و مسی

0

رئال مادرید نیوز : سال ۲۰۲۱ برای کریم بنزما بی نظیر بود. مهاجم فرانسوی توانست آمار فوق العاده ای را از خودش به جای بگذارد.

کریم که از زمان رفتن رونالدو به تدریج سال به سال آمارش را بهبود بخشیده در این فصل بی نظیر بوده و البته سال ۲۰۲۱ بررایش فوق العاده سپری شده است. کریم در سال ۲۰۲۱ مجموعا ۳۸ گل برای رئال مادرید و ۹ گل برای تیم ملی فرانسه ثبت کرد که آمارش از مسی (۳۲ گل برای بارسلونا و پی اس جی، ۹ گل برای آرژانتین) و رونالدو (۳۲ گل برای یونایتد و یوونتوس، ۱۴ گل برای پرتغال) بهتر بود. در حقیقت فقط لواندوفسکی با ۵۸ گل باشگاهی و امباپه و هالند با ۴۳ گل بهتر از کریم بودند. کیلیان ۹ گل ملی داشت و بازیکن نروژی ۶ تا.

کریم برای اولین بار از زمان پیوستن به رئال مادرید به چنین آماری می رسد. لواندوفسکی با احتساب گلهای ملی سال ۲۰۲۱ را با ۶۹ گل به پایان رساند که خارق العاده بود. بنزما در سال ۲۰۲۲ امیدوار است که بتواند از دی استفانو و رائول عبور کند و به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شود. او در تیم ملی نیز می تواند در سال ۲۰۲۲ رکورد ۱۸ گل ژول فونتین را بشکند. فونتین در سال ۱۹۵۸ توانست با احتساب سیزده گل در جام جهانی به رکورد ۱۸ گل ملی بزند. در سال ۱۹۸۴ نیز  پلاتینی ۱۳ گل ملی زده بود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آمار بنزما در سال ۲۰۲۱ بهتر از رونالدو و مسی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ