شکنجه بیرحمانه کودک معلول توسط والدینش

0

ساتین نیوز: معاون اجتماعی بهزیستی گلستان از یک مورد کودک آزاری در استان خبرداد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸۹ مورد کودک آزاری در استان ثبت شده است.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از صدآنلاین، مریم معصومی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: یکی از وظایف مهم اورژانس اجتماعی مداخله در بحران های اجتماعی است.

معاون اجتماعی بهزیستی گلستان افزود: خوشبختانه با آگاهی و همراهی دهیار یکی از روستاهای شرق استان، گزارشی مبنی بر کودک آزاری توسط والدین را ارئه داد که منجر به مداخله همکاران ما در اورژانس اجتماعی شد.

وی تصریح کرد: این کودک از افراد دارای معلولیت شدید ذهنی و جسمی سازمان بوده که به دلیل اعتیاد والدین مورد آزار و اذیت بوده و در شرایط بسیار تأسف باری زندگی می کرده است.

معصومی ضمن تشکر از دادستان شهرستان آزادشهر با بیان اینکه ورود جدی قضات در برخورد با چنین اتفاقاتی باعث پیشگیری از تکرار آن است. اظهار کرد: در خصوص موارد این چنینی همکاران ما با هماهنگی دادستانی نسبت به دریافت حکم قضایی انتقال کودک اقدام کرده و به مراکز بهزیستی برای اقدامات بعدی تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۲۸۹ مورد کودک آزاری به مراکز اورژانس اجتماعی گزارش شده که با ورود کارشناسان منجر به کاهش و یا پیشگیری از آسیب های ثانویه برای کودک شده است.

معاون اجتماعی بهزیستی گلستان از مردم خواست تا درصورت مشاهده چنین مواردی با اورژانس اجتماعی تماس گرفته گرفته تا از بروز مشکلات بعدی برای آسیب دیدگان یا افراد در معرض آسیب پیشگیری شود.

وسوسه های شیطانی دانش آموز ۱۳ ساله مشهدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ