عجیب اما واقعی : مسی و رونالدو بهترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال ۲۰۲۱

0

اختصاصی بارسا نیوز – لیونل مسی و کریستیانو رونالدو اگرچه مدت زیادی دیگر در بارسلونا و یوونتوس نیستند اما بهترین گلزنان این دو تیم در سال ۲۰۲۱ محسوب میشوند .

 

مسی و رونالدو فصل جدیدی را در زندگی فوتبالی خود شروع کرده اند . بازیکن آرژانتینی در این فصل برای بلوگرانا بازی نکرده و بازیکن پرتغالی تنها نیم ساعت برای بانوی پیر به میدان رفته است . اما با این وجود هیچکدام از بازیکنان فعلی دو تیم موفق به زدن گلهای بیشتری از آنها نشده اند .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

 

بررسی مسی


مسی در سال ۲۰۲۱ برای بارسلونا ۲۸ گل به ثمر رساند و آخرین گل او در ۱۶ مه برابر سلتاویگو بود . سپس لئو به کوپا آمریکا رفت و هرگز به نیوکمپ بازنگشت – او راهی پاری سن ژرمن شد که در آنجا طی ۱۶ بازی موفق به زدن ۶ گل شده که ۵ گل را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند .

 

نکته عجیب اینکه حتی از بین بازیکنان فعلی بارسلونا نیز کسی رتبه دوم را ندارد زیرا گریزمان با ۱۵ گل نفر دوم گلزنان بارسلونا در سال ۲۰۲۱ است . دپای با ۸ گل , دی یونگ ۷ گل , دمبله ۶ گل , بریت ویت و فاتی هرکدام با ۴ گل نفرات بعدی هستند و در مجموع ۲۹ گل به ثمر رساندند .

 

بارسلونا بدون مسی در لالیگا با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده هفتم قرار گرفته است .

 

بررسی کریستیانو


کریستیانو رونالدو نیز در سال ۲۰۲۱ برای یوونتوس ۲۰ گل به ثمر رساند و آخرین گل او در جریان بازی با اینتر در آگوست زده شد . کریستیانو همچنین نیم ساعت برابر اودینیزه بازی کرد که این مسابقه در فصل جدید برگزار شد اما او در نهایت به منچستریونایتد بازگشت . رونالدو در ۱۹ بازی برای شیاطین سرخ موفق به زدن ۱۳ گل شده است .

 

پس از رونالدو , موراتا با ۱۷ گل , کیه زا با ۱۵ گل و دیبالا با ۱۱ گل نفرات بعدی هستند درحالی که کریستیانو ۴ ماه است دیگر برای این تیم بازی نمیکند .

 

گفتنی است یوونتوس بدون کریستیانو ۱۲ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و در رده پنجم قرار گرفته است .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

عجیب اما واقعی : مسی و رونالدو بهترین گلزنان بارسلونا و یوونتوس در سال ۲۰۲۱

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ