ثبت نام وام ازدواج دهه ۶۰ روستایی +شرایط

0

وام ازدواج متولدین دهه ۶۰ روستایی شرایط وام ازدواج دهه شصتی ها

با استناد به تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم به شماره ۶۸۴۸۵ مورخ ۳۱/۶/۱۴۰۰ متولدین دهه شصت ساکن روستاها می‌توانند از وام ازدواج ویژه بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش در راستای حمایت از سیاست‌های ازدواج در مناطق روستایی کشور، شرایط اخذ وام ازدواج برای متقاضیان واجد شرایط مهیا شده است.

لازم به توضیح است که این وام به زوجینی تعلق می‌گیرد که هر دو متولد دهه ۶۰ با تاریخ ثبت عقد رسمی از ۱۵ مهرماه تا اسفند ۱۴۰۰ باشند.

متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آدرس http://ictstatus.iripo.ir/portal/home با تکمیل فرم و بارگذاری اسناد مورد نیاز در سامانه ازدواج، نسبت به ثبت‌نام دریافت وام اقدام کنند.

طبق این گزارش،‌ از دیگر شرایط کسب دریافت وام ازدواج آن است که زوجین سکونت دائم در مناطق روستایی و عشایری با حداقل پیشینه ۵ سال داشته باشند.

این افراد باید تصویر عقدنامه خود را در سامانه ازدواج متولدین دهه شصت روستایی در ذیل پورتال معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده بارگذاری کنند.

شرایط دریافت وام ازدواج دهه شصتی ها

زوجین (زوج و زوجه) هر دو متولد دهه ۶۰ باشند؛

تاریخ عقد رسمی متقاضیان در بازه زمانی ۱۵ مهرماه الی اول اسفندماه ۱۴۰۰ باشد؛

زوجین سکونت دائم در مناطق روستایی و عشایری با حداقل پیشینه ۵ سال داشته باشند؛

بارگذاری تصویر عقدنامه در سامانه ازدواج متولدین دهه شصت روستایی در ذیل پورتال معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده الزامی است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ