هیچ باشگاهی مرا نمی‌خواهد/ رقابت این دو تیم مدعی کینه‌ای شده است

0

پرسپولیس نیوز –

دیدار حساس پرسپولیس – سپاهان گل سرسبد بازیهای هفته دوازدهم لیگ برتر است. محمد نصرتی در گفتگو با خبر ورزشی در خصوص دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: این دیدار سرنوشت ساز برای قهرمانی است، به همین دلیل پیروزی در این میدان از لحاظ روحی به تیم برنده در ادامه مسابقات کمک خواهد کرد تا در مسیر موفقیت گام بردارد و نباید کوچکترین اشتباهی در این دیدار داشته باشد.

وی درباره اینکه چرا بازی دو تیم همیشه با حاشیه و جنجال همراه است، خاطر نشان کرد: دو تیم مدعی هستند و برای قهرمانی باید بازی های رو در رو را پیروز شوند تا از رقیب سبقت بگیرند. اما گاهی رقابت به خارج از مستطیل سبز هم کشیده می شود و بعضی ها در فضای مجازی مطالبی را عنوان می کند که حساسیت دوچندان به زمین کشیده می شود. اختلاف دو تیم به دلیل حوادث  گذشته تبدیل به کینه شده است تا حساسیت بازی سپاهان و پرسپولیس از دربی تهران هم بالاتر برود.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه افزود: مسولان سپاهان با برنامه ریزی اراک را برای میزبانی انتخاب کردند، چرا که پرسپولیس در دو فصل پیاپی در این شهر بازنده بود. فقط امیدوارم این دیدار بدون جنجال و حاشیه به پایان برسد.

نصرتی اعتقاد دارد مشکل گلزنی پرسپولیس باید زودتر بر طرف شود و اظهار داشت: تیم گل محمدی نیاز به یک مهاجم دیگر دارد چراکه فرصت های زیادی را در بازی ها از دست می دهد. یک تیم مدعی نباید اینچنین فرصت سوزی کند  و پرسپولیس باید قدر موقعیت های را که بدست می آورد را بداند.

وی در پایان در مورد مربیگری خودش هم گفت: برای خودم هم عجیب است چرا تیم ندارم. من با گل ریحان ۲۱ هفته بدون شکست بودم اما هیچ باشگاهی مرا نمی خواهد. البته  که مدیران ما انتخابات درست و شایسته ای ندارند و مربیانی انتخاب می کنند که بازیکنان سفارشی را وارد تیم و اجازه دخالت در امور فنی را بدهند و در یک کلام به دنبال مربیان بله قربان گو هستند.   

اخبار فوری پرسپولیس

هیچ باشگاهی مرا نمی‌خواهد/ رقابت این دو تیم مدعی کینه‌ای شده است

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ