بیوگرافی کیمیا حسینی مدلینگ +عکس پیج اینستاگرام

2

کیمیا حسینی کیست چند سال سن دارد متولد چه سالی است قدش چقدر است

TC Candler طبق روال هر ساله‌اش لیست ۱۰۰ نفره‌ای از زیباترین زنان سال منتشر کرد و لیسا خواننده ۲۴ ساله گروه بلک پینک را به عنوان زیباترین زن سال معرفی کرد. در این لیست نام هنرمندان و چهره های مشهوری از کشور های مختلف وجود دارد که نام دو ایرانی نیز در این بین دیده میشود، کیمیا حسینی بلاگر و مدال ایرانی در رتبه ۲۱ و گلشیفته فراهانی در رتبه ۶۳ این لیست قرار دارند.

کیمیا حسینی کیست کیمیا حسینی عکس دختر خوشگل زیباترین زن ایران زیباترین دختر ایران خوشگل ترین زنان جهان جذاب ترین دختر اینستاگرام کیمیا حسینی

بیوگرافی و زندگینامه کیمیا حسینی Kimiya Hosseini

کیمیا حسینی مدل زمینه های استایل و میکاپ است که در اینستاگرام حضور فعال او به چشم می خورد.

تاریخ تولد او در شناسنامه اش، بیست و سومین روز مهر ماه ۱۳۸۰ ثبت گردیده و تهران، محل تولد او می باشد. خانواده ی پرجمعیتی ندارد و اولین فرزند یک خانواده ی چهار نفری است. هلیا، نام خواهر کوچک تر از اوست که از نظر چهره بسیار شبیه به یکدیگر می باشند. او و خانواده اش را می توان جزو خانواده هایی به حساب آورد که سطح مالی بالایی دارند و مسلما این قضیه در زندگی کیمیا حسینی، تاثیر فراوانی گذاشته است. او روزانه استوری های بسیاری از روتین های روزانه اش به اشتراک می گذارد و توانست در مدل زمان اندکی به مشهوریت برسد. او یکی از حرفه ای ترین های دنیای مدلینگ ایران می باشد.

اینستاگرام کیمیا حسینی

در پیج کیمیا حسینی kimiya_hoseini هایلایت هایی تحت عناوین متفاوت وجود دارد که در آن ها تصاویر و ویدئو هایی از مسافرت ها و مراسم های مهمی که در آن حضور داشته است به چشم می خورد. همچنین یک هایلایت مربوط به تصاویر خانواده اش نیز وجود دارد. او در اینستاگرام، به تبلیغات مختلفی نیز می پردازد و از این طریق به منبع درآمدی دست یافته است. هم اکنون حضور ۴۲۴ هزار مخاطب در قسمت فالوور های پیج او به چشم می خورد و تاکنون ۱۲۰ پست با این مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است.

کیمیا حسینی اهل کجاست کجاست و الان زندگی می کند

کیمیا حسینی مدلینگ ایرانی است که در کشور ایران و استان تهران متولد شده است. وی سفر های متعددی به خارج از کشور دارد اما تمام فعالیت های او در ایران صورت می گیرد. کالکشن احداث شده توسط این چهره ی محبوب نیز در ایران است، پس مسلما کیمیا حسینی نیز در کشور زادگاهش به زندگی می پردازد. او به همراه خانواده در تهران سکونت دارند.

سن کیمیا حسینی مدل چنده

همان طور که ذکر شد کیمیا حسینی در در ۲۳ اُمین روز مهر ماه سال ۱۳۸۰ متولد شده و تنها چند ماه از ورود او به سن ۱۹ سالگی می گذرد. این مدل جوان با این که از سن کمی برخوردار است اما تجارت بسیاری در زمینه ی استایل و مدلینگ دارد و محبوبیت او در میان طرفدارانش تابع سن پایین او نیست. شناخته شده بودن این مدل دلنشین به قدری زیاد است که با سرچ نام او در اینستاگرام، فن پیج هایی که برای او فعالیت می کنند به چشم می خورد. تعداد بالای فن پیج هایش، نشان دهنده ی محبوبیت این چهره در نزد علاقه مندان به دنیای مد و فشن استایل، می باشد.

همسر کیمیا حسینی کیست

کیمیا حسینی اینستا را به عنوان فضایی برای ارتباط برقرار کردن با علاقه مندانش، انتخاب کرد و در این زمینه به پیشرفت چشم گیری رسیده است. او در لایو هایش با طرفدان خود به گفت و گو می پردازد و تا حدودی در مورد زندگی شخصی اش صحبت به میان آورده است. او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است. همچنین خبری مبنی بر رابطه ی عاطفی او با شخصی منتشر نشده است. از نظر خودش، سن پایینی دارد و به دنبال ازدواج در این سن نیست. هم اکنون تنها هدف او گسترده تر کردن برندش می باشد و سعی دارد برای رسیدن به اهدافش، تمرکز کند و به فکر تشکیل یک زندگی مشترک نیست.

قد کیمیا حسینی چقدر است

کیمیا حسینی جز خانم های قد کوتاه است و قد او حدود ۱۵۰ سانتی متر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. نیما می گوید

    میمون هر چی زشت تر اداش بیشتر

    1. شما فضولی ؟ می گوید

      شعر نگو بینم