اعتراض دوباره سرپرست باشگاه پرسپولیس به رأی جنجالی کمیته انضباطی/ رای پرونده گل‌گهر منصفانه نبوده است

0

پرسپولیس نیوز –

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در گفتگو با برنامه «شب‌های فوتبالی» درباره بیانیه صادر شده از سوی این باشگاه درباره موضوع مهاجم گابنی گل‌گهر و رأی صادره برای آن، توضیح داد: آن چیزی که ما باید بگوییم در آن بیانیه آمده است، به هر حال اگر قرار است عدالتی برقرار شود، خوب است که برای همه یکسان باشد؛ هیچ فرقی بین باشگاه‌ها در این مسائل نیست. ما می‌بینیم که برخی از باشگاه‌ها در این شکایت‌ها چقدر طول می‌کشد تا به آن رسیدگی شود و بعضی از شکایت‌ها، همان‌طور که دیدیم که همه کارشناسان و کسانی که در این چند هفته نظر دادند، واقعا این رأی، رأی منصفانه‌ای نبوده است.

وی افزود: همه در این رأی ضرر می‌کنند اما آن کسی که در این رأی بیشتر ضرر می‌کند، باشگاه ما است؛ به خاطر این‌که ما داریم در زمین تلاش می‌کنیم اما به یکباره به دو تیم که رقیب جدی هستند، امتیاز داده می‌شود که به نظرم فکر می‌کنم خیلی عادلانه نباشد.

صدری درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس گفت: ما چیزی هم نگفتیم، گفتیم اگر قرار است جلسه کمیته استیناف برگزار شود، زودتر برگزار کنند؛ چطور برای کمیته بدوی آنقدر عجله‌ای شد.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه درباره عدم ارسال پرونده به کمیته استیناف توضیح داد: ما که متولی این نیستیم که پرونده را به استیناف ببریم، بالاخره این را امروز آقای صالحی فرمودند؛ خوب است که رسیدگی شود، قطعا باشگاه گل‌گهر اعتراض کرده و بعد از اعتراض به صورت اتوماتیک پرونده به کمیته استیناف می‌رود. مگر برای بقیه باشگاه‌ها و آرا صادره چه اتفاقی می‌افتد که برای این نباید بیفتد.

اخبار فوری پرسپولیس

اعتراض دوباره سرپرست باشگاه پرسپولیس به رأی جنجالی کمیته انضباطی/ رای پرونده گل‌گهر منصفانه نبوده است

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ