کنفرانس ژاوی : ۳ امتیاز طلایی را بدست آوردیم . این یک پیروزی تاریخی است

0

اختصاصی بارسا نیوز – ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با مایورکا شرکت کرد . بارسلونا با پیروزی در این بازی به منطقه سهمیه لیگ قهرمانان نزدیکتر شد .

 

پیروزی :

معنای زیادی دارد . به معنای تیم بودن ما , خانواده بودن و متحد بودن ماست . میدانیم که اذیت شدیم اما تراشتگن ما را با یک سیو فوق العاده نجات داد . ۱۷ غایب داشتیم و به همین دلیل درخواست لغو بازی را دادیم هرچند به حرف ما توجه نکردند . امروز ۳ امتیاز حیاتی را کسب کردیم . ۳ امتیاز طلایی . بسیار مهم و ارزشمند .

 

ما به هدفمان در رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک تر شده ایم . از عملکرد تیم خوشحالم . به خصوص برای لوک و مارک خوشحالم . آنها حرفه ای هستند . در بازی بعدی تعدادی از بازیکنان مانند دنی آلوز و چندتا از مصدومان و مبتلایان به کرونا بازمیگردند .

 

لوک دی یونگ

او یک بازیکن حرفه ای است . حرف از خروجش میزنند اما او کار کرد و فداکاری کرد . از او راضی هستم . البته من به ماندن او فکر میکنم زیرا امروز مفید بود . او الگویی برای همه است . بازی کردن بازیکنان بستگی به تمرینات دارد . خواهیم دید چه میشود . خواهیم یدد که آیا خروجی یا ورودی داریم یا نه . فعلا همه چیز فرض است .

 

بازیکنان جوان :

بسیار خوب بودند و کمک زیادی کردند . آنها در ادامه بیشتر بازی خواهند کرد زیرا اگر اینطور رقابت کنند ما باید آنها را بالا بکشیم . خوشحالم که آنها را داریم . ما ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم تا به آن نقطه ( هدف ) برسیم .

 

بارسلونا همچنان کمبود دارد :

فکر نمیکنم امروز در مورد چیزهایی که نداشتیم حرف بزنیم بلکه باید در مورد چیزهایی که داشتیم صحبت کنیم . باید به نکات مثبت توجه کنیم و اینکه تراشتگن بازگشته و دفاع خوب کار کرد . میدانم اذیت شدیم .. با این حال چیزهای مثبتی هم نشان دادیم . وقتی با ۱۷ مغایبت به اینجا بیایی و برنده شوی .. این تاریخی است .

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

کنفرانس ژاوی : ۳ امتیاز طلایی را بدست آوردیم . این یک پیروزی تاریخی است

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ