معمای آنچلوتی: می تواند همزمان از وینیسیوس، هالند، بنزما و امباپه استفاده کند؟

0

رئال مادرید نیوز : مدیران رئال مادرید در تابستان بعدی می خواهند ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را بخرند که با توجه به داشتن وینیسیوس و بنزما به نظر می رسد که خط حمله رئال مادرید می تواند شرایط خیلی باکیفیتی داشته باشد. در حقیقت آنچلوتی شاید فصل بعد از هر چهار تایشان استفاده کند و البته شاید هم یکی قربانی شود.

البته آنچلوتی با این شرایط غریبه نیست. او زمانی در میلان ، شوچنکو، توماسون و پیپو اینزاگی را به طور همزمان در اختیار داشت. در سال ۲۰۰۴ ، کرسپو هم خریده شد و یک سال بعد از رفتن توماسون نوبت خرید ویری بود و در زمستان ۲۰۰۶ هم رونالدو به ترکیبش اضافه شد.

یکی از سوالات این است که آیا امباپه، هالند، بنزما و وینیسیوس می توانند کنار هم بازی کنند و آیا حضور همزمان آنها تعادل تیم را بر هم نمی زند؟ پاسخ سوال این است که این گزینه تقریبا غیرممکن است و حتی شاید چنین گزینه ای بیشتر به بازی فیفا ارتباط داشته باشد. در این مربع، حضور وینیسیوس در پست بال چپ و هالند در پست مهاجم نوک قطعی است چرا که پست آنها  غیرقابل تغیری به نظر می رسد اما امباپه و بنزما می توانند در پست های دیگری قرار بگیرند. مثلا کریم می تواند در پست مهاجم کاذب قرار بگیرد. امباپه  نیز توان حضور در همه پست های هجومی را دارد.

امباپه، نیمار و مسی در حال حاضر کنار هم در پی اس جی هستند که سه تایی کنار هم نساخته اند چه برسد به خط حمله ای که هر چهار نفرشان ستاره باشند. حضور چهار نفر آنها باعث می شود که تعداد هافبک های تیم کمتر شود. به طور مثال یک گزینه این است که هر دو هافبک دفاعی تیم جنگنده و تخریبی باشند و کاسمیرو  و کاماوینگا کنار هم بازی کنند. به هر صورت فعلا خرید امباپه تقریبا به نظر می رسد و رئال برای خرید هالند هم شانس زیادی دارد و اگر هر چهار تا با هم خریده شوند، معما داغ می شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

معمای آنچلوتی: می تواند همزمان از وینیسیوس، هالند، بنزما و امباپه استفاده کند؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ