سراج: این چند هفته هم بازیکنان را منصوریان راضی کرد/ مجبور به اعتصاب شدند

0

ساتین نیوز –

بهنام درباره غیبت بازیکنان صنعت نفت در تمرین امروز این تیم عنوان کرد: متاسفانه آن اتفاقی که نباید برای تیم ما می‌افتاد، رخ داد. سر تمرین حاضر شدیم و شرایط برای تمرین آماده شد، اما بازیکنان به دلیل همان مسائلی که همه می‌دانند و مشکل مالی دارند، بر سر تمرین حاضر نشدند که این اتفاق خیلی بدی است.

او ادامه داد: در این شرایطی که می‌توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و آماده بازی هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان شویم و شرایطمان را بهتر کنیم، متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: من در کنار تیم هستم و می‌دانم اگر درایت علیرضا منصوریان نبود شاید این اتفاق هفته ها پیش رخ می داد. با آن تجربه‌ای که داشتند، بچه‌ها را راضی کردند که این چند هفته هم بازی کنند، اما آنقدر فشار بر روی بازیکنان است که مجبور شدند این کار را انجام دهند و ما هم به بازیکنان حق می‌دهیم. این ۱۳ هفته هم فداکاری کردند که با این شرایط کار کردند.

سراج ادامه داد: ان‌شاالله مسئولین با این اتفاق بیدار شوند و حق تیم صنعت نفت را بدهند. بازیکنان نباید از لحاظ مالی مشکلی داشته باشند، اما الان به جایی رسیده‌ایم که باید التماس کنیم تا به ما کمک کنند. باز هم از همه می‌خواهیم و التماس می‌کنیم تا بیایند و کمک کنند تا شرایط تغییر کند. شرایطی که لایق تیم فوتبال صنعت نفت نیست و باید مسئولین از خواب بیدار شوند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

سراج: این چند هفته هم بازیکنان را منصوریان راضی کرد/ مجبور به اعتصاب شدند

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ