یک دختر ۲۲ ساله چگونه از اینستاگرام درآمد میلیاردی کسب می کند؟ + عکس

4

اینستاگرام تنها یک پلتفرم برای به اشتراک‌گذاری تصاویر غذا یا مکان‌هایی که در آنجا بوده‌ایم نیست. از این پلتفرم می‌توان برای تبلیغات نیز استفاده کرد که این روزها البته در حال رایج شدن است.

اکنون بسیاری از نویسنده‌های بلاگ، در ازای دریافت مبالغ مختلف، در پست‌های خود به بررسی یک محصول مرتبط با زمینه محتوایی بلاگ خود می‌پردازند. اما اگر کنجکاو شده‌اید بدانید تا چه میزان می‌توان از این راه‌ها کسب درآمد کرد، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال کنید!

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل جدید شغل پر سود راز پولدار شدن آموزش کسب درآمد Dash Hudson

دختری ۲۲ ساله به نام دانیل برنشتاین که صاحب صفحه weworewhat@ در اینستاگرام می‌باشد، در زمینه سبک شخصی (لباس و …) بلاگ نویسی می‌کند و براساس گزارشی جدید، قادر است به ازای هر پستی که در اینستاگرام خود منتشر می‌کند، تا ۱۵ هزار دلار درآمد داشته باشد. اما چطور؟ جواب ساده است، این دختر خانم در تصاویری که منتشر می‌کند، همواره لباس‌هایی را می‌پوشد که شامل مارک‌های رقیب یکدیگر نباشند!

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل جدید شغل پر سود راز پولدار شدن آموزش کسب درآمد Dash Hudson

براساس گزارش بازار هارپر، به‌طور متوسط، اگر شما چندصد تا چندهزار دنبال کننده داشته باشید، می‌توانید به ازای هر پست درآمدی ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ دلاری داشته باشید. اما اگر بتوانید برای خود تا ۶ میلیون دنبال کننده دست و پا کنید، آنوقت قادرید ۲۰ الی ۱۰۰ هزار دلار به ازای هر تصویر منتشر شده درآمد داشته باشید!

احتمالاً همه می‌دانیم که کمپانی‌های کوچک و بزرگ در سراسر جهان برای تبلیغات از بودجه‌های تبلیغاتی بهره می‌برند، اما شاید بد نباشد بدانید در صنعت مد و فشن برندهایی وجود دارند که حاضرند در یک سال بودجه‌های گزافی مانند ۱ میلیارد دلار را تنها برای پست‌های اینستاگرام اختصاص دهند!

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل جدید شغل پر سود راز پولدار شدن آموزش کسب درآمد Dash Hudson

توماس رنکین، مدیرعامل و موسس Dash Hudson، یک پلتفرم که کمک می‌کند پست‌های اینستاگرام خود را تجاری کنید، می‌گوید: این یک تصویر نشریه‌ای نیست. ما نمی‌خواهیم که به‌عنوان یک مجله شناخته شویم. ما تلاش می‌کنیم یک لحظه ایجاد کنیم.”

البته شاید موفقیتی که شما در این شبکه اجتماعی کسب می‌کنید با این اعداد و ارقام فاصله‌ی زیادی داشته باشد، اما بدون شک اینستاگرام یک راه مناسب برای کسب درآمد محسوب می‌شود.

شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل جدید شغل پر سود راز پولدار شدن آموزش کسب درآمد Dash Hudson

البته در ایران هم بهنوش بختیاری با اینستاگرام از همین روش کسب درامد میکنه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. zahra می گوید

    آخه از طریق چی درآمد بدست طرف میرسه؟؟

    1. سبحان می گوید

      روش هاش زیاده
      یه سرچی بکنی بد نیست:

  2. ابوالفضل می گوید

    با سلام میشه بفرمائید با کارت پایپال
    درآمد رو دریافت کرد و بعد تبدیل به
    ریال کرد و چگونه متشکرم

  3. تیبا بلاگ می گوید

    واقعا دمش گرم. به این می گن مغز بیزینس