مارکا: آرامش رئال مادرید در مورد هوچیگری لاپورتا پیرامون هالند

0

رئال مادرید نیوز : فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا در خیلی از مسائل اتفاق نظر دارند اما به نظر می رسد که رقابت های داغی هم میان دو باشگاه وجود دارد که یکی از این مسائل مربوط به ارلینگ هالند است.

در حقیقت دورتموند از هالند خواسته قبل از ۳۱ ژانویه تصمیم بگیرد و خود این بازیکن هم می خواهد آینده اش را مشخص کند و به یکی از دو تیم رئال و بارسا ملحق شود چرا که تصمیم نهایی خود را برای حضور در لالیگا گرفته است.  پرز برای خرید هالند سعی می کند حساب شده و دقیق عمل کند در حالی که مدیر بارسلونا به شدت جنجالی کار می کنذد. لاپورتا تا کنون دو بار با رایولا دیدار کرده و هر دو بار سعی کرده ماجرا را رسانه ای کند و از جو رسانه ای استفاده کند. رئال فعلا می خواهد خرید امباپه را نهایی کند و بعد به سراغ هالند برود اما با این وجود مدیران رئال می دانند که نباید زمان را از دست بدهند. مدیر بارسا می داند که تیمش باید خریدهای کهکشانی داشته باشد اما می داند که رئال مادرید از لحاظ ورزشی و اقتصادی جلوتر از اوست. دو باشگاه در ماجرای سوپرلیگ یا سی وی سی با هم متحد هستند اما در ماجرای هالند رقیب محسوب می شوند.یکی از کابوس های رایولا این است که امباپه و هالند با هم در رئال باشند و می خواهد هر طور که شده جلوی این اتفاق را بگیرد.

رئال اما با آرامش حمل می کند. رئال سعی می کند که وارد جنگ رسانه ای نشود و بدون هیاهو شرایط را زیر نظر بگیرد. رئال مادرید بر خلاف بارسا ضرورتی بر فروش مازادها حس نمی کند چرا که رفتن ایسکو، بیل و مارسلو با اتمام قراردادهایشان شانس خرید را بیشتر می کند. خاویر تباس رئیس لالیگا می داند که بارسا مشکلات مالی زیادی دارد و به همین خاطر خرید هالند توسط آنها را غیرممکن می داند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

مارکا: آرامش رئال مادرید در مورد هوچیگری لاپورتا پیرامون هالند

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ