سرمربی والنسیا:«هرناندز هرناندز داور بزرگی است»

0

رئال مادرید نیوز : خوزه بوردالاس سرمربی والنسیا در مورد تقابل تیمش و رئال مادرید صحبت کرد.

مصدومان و غایبان:”تیری کوریا شرایط خوبی دارد. با این وجود به دور از تمرین ریکاوری کرد چون مدتی است که در حال ریکاوری است. گابریل پائولیستا هم تلاش می کند تا هر چه زودتر برگردد. نمی توانم زمانی تعیین کنم.”

بازی رفت مقابل رئال مادرید:” حقیقت این است که هر بازی متفاوت است. چندین ماه گذشته و همیشه بازی مقابل رئال در خانه و بیرون از خانه مشکل است. غایبانی داریم. رئال مادرید هر چند که در بازی اخیر باخته اما یکی از بهترین تیم هاست و یکی از بهترین تیم های مسابقات است. می خواهیم که والنسیا بازی خوبی داشته باشد و انگیزه بالایی برای پیروزی داریم.”

برد تیم سابقش ختافه مقابل رئال مادرید:” نیازی نیست که از تجربه بقیه حریفان درس بگیریم. شرایطی بوده که باعث شکست اخیر رئال شده است. ختافه یک بازی جدی داشته و توانستند پیروز شوند اما رئال هم از تعطیلات برگشت، بازیکنان زیادی به کرونا مبتلا بودند هر چند که رئال در خانه همیشه تیم خطرناکی است. باید سطح خیلی بالایی داشته باشیم و با تعهد بالایی ظاهر شویم و به اتفاقات فردا امید داشته باشیم چرا که بازی جذاب و زیبایی در پیش است و می خواهیم که پیروز شویم.”

نبود کارلوس سولر:” نبود کارلوس مثل هر بازیکن دیگری مهم است. بازیکن مهمی است اما در حال حاضر چاره ای جز استفاده از بازیکنان خودمان نداریم.”

انگیزه بالای رئال پس از شکست:” رئال همیشه خطرناک است و فرقی ندارد که چه شرایطی داشته باشند. می دانیم که در بازی قبلی سه امتیاز از دست داده اند. در خانه مقابل کادیز مساوی کردند و به واکنش نیاز دارند چرا که حریفان به آنها در جدول نزدیک می شوند چرا که لالیگا همین است.”

والنسیا تیم خشنی است؟” خودتان قضاوت می کنید. والنسیا به هیچ وجه خشن نیست. گاهی در برخی لحظات بی تجربه هستیم و سعی می کنیم که آن را تصحیح کنیم.”

هرناندز هرناندز:” در مورد نظرات بیرونی در فوتبال نظری نمی دهم. از این چیزها شگفت زده نمی شوم چرا که می خواهن دفشار ایجاد کنند. هرناندز هرناندز داور بزرگی است. نگران انتقادها نیستم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سرمربی والنسیا:«هرناندز هرناندز داور بزرگی است»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ