حرف مشترک آجورلو و صدری/ حق سرخابی ها گرفته می شود؟

0

پرسپولیس نیوز –

در سال های اخیر همواره یکی از موضوعات مهم در ارتباط با بحث درآمدزایی باشگاه‌های لیگ برتری یا همان تیم های حرفه‌ای که مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، موضوع داشتن تلویزیون خصوصی و یا حق پخش تلویزیونی از سوی نهادهای دولتی بود.

بحثی که بارها و بارها از سوی مدیران اسبق فدراسیون فوتبال با مسئولان سازمان صدا و سیما مطرح شده و به همین دلیل نشست های مشترک متعددی برگزار شد اما در نهایت هرگز به سرانجام نرسید و سازمان صدا و سیما راضی به پرداخت حق پخش واقعی تیم ها به ویژه دو تیم استقلال و پرسپولیس نشد.

دو باشگاهی که در حین پخش مسابقات شان از تلویزیون، بیشترین درآمد تبلیغاتی شامل حال سازمان صدا و سیما می شود اما تا امروز نتوانسته اند حق کامل و واقعی خود را از پخش مسابقات شان دریافت کنند.

البته در فصل نوزدهم لیگ برتر و طی تفاهم‌نامه‌ای بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما قرار شد درصدی از تبلیغات تلویزیونی از طریق سازمان لیگ به باشگاه‌ها پرداخت شود که البته بنابر اظهارات گذشته مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری این مبلغ حتی ۱۰ درصد آن چیزی که باید باشد هم نیست.

لذا در ۲۴ ساعت گذشته پس از اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، آجرلو و صدری مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در مذاکراتی که ظاهراً به شکل خصوصی با یکدیگر داشته اند، در این باره عزم شان را جزم کردند تا در جلسه با رؤسای سازمان صدا و سیما به تفاهم جدیدی برسند.

یکی از مهمترین آیتم های مدنظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برای صدور مجوز حرفه‌ای داشتن حق پخش تلویزیونی باشگاه هاست.

اخبار فوری پرسپولیس

حرف مشترک آجورلو و صدری/ حق سرخابی ها گرفته می شود؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ