بیشترین سفرها بعد از واکسیناسیون به کدام شهرها بوده است؟

0

دوران تلخ شیوع بیماری کووید-۱۹ روند حرکت و سفر را برای افراد زیادی که به گردشگری علاقه دارند، برای مدتی طولانی مختل کرد. بعد از شروع واکسیناسیون در ایران، وضعیت شهرهای مختلف از نظر میزان ابتلا به بیماری اپیدمی به مرور بهبود پیدا کرد. حالا مسافران می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی جریان زندگی را از سر بگیرند و سفر کنند.

بیشترین سفرها بعد از واکسیناسیون به کدام شهرها بوده است؟

در ایران چند شهر به عنوان شهرهای پر تردد در حوزه گردشگری شناخته شده هستند. شهرهای شمالی ایران و جزیره‌های جنوبی از دسته مقصدهای محبوب در صنعت گردشگری داخلی هستند. مناطق شمالی و جنوبی ایران به واسطه موقعیت جغرافیایی و هم‌جواری با دریا دارای جذابیت‌های زیادی هستند. افراد در گروه‌های سنی و قشرهای مختلف اغلب به سفری به شمال، کیش یا قشم تمایل دارند. این مناطق بعد از شروع واکسیناسیون و بهبود وضعیت قرمز کشور، بیشترین مسافران را به خود جذب کرده‌اند. از آنجا که جنوب ایران در فصل‌های سرد سال آب و هوایی معتدل دارد، بسیاری از گردشگرها پس از واکسیناسیون، راهی سفر به مناطق جنوبی شده و اقامت در بوم گردی‌های صمیمی را تجربه کردند. در ادامه، به توضیح مختصری در مورد سفر به مقصدهای محبوب می‌پردازیم. جاباما بهترین مرجع رزرو اینترنتی انواع اقامتگاه در تمام نقاط کشور است که روز به روز بر تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با خدمات این سامانه فعال در حوزه گردشگری، به سایت یا اپلیکیشن آن سر بزنید.

 

مناطق شمالی ایران

خطه شمالی ایران که در حاشیه دریای خزر قرار گرفته، دارای طبیعتی چهارفصل است که در هر فصل از سال، به رنگی زیبا در می‌آید. اغلب گردشگرهای شمال، به اقامت در ویلا، کلبه چوبی، اقامتگاه بوم گردی و سوئیت‌های ساحلی یا جنگلی تمایل دارند. کاربران نام شهر یا روستای مقصد را در این پلتفرم وارد می‌کنند تا به انواع اقامتگاه در شمال ایران دسترسی پیدا کنند.  برای اجاره ویلا شمال می‌توانید سری به سایت این سامانه بزنید.

 

فاصله اغلب شهرهای شمالی تا تهران کوتاه است و به همین دلیل ساکنان تهران برای سفرهای آخر هفته، شهرها و ییلاقات شمالی را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند. تنوع قیمت ویلا و انواع دیگر اقامتگاه در این سایت بالاست و با هر بودجه‌ای که برای هزینه محل اقامت در نظر دارید، می‌توانید گزینه مناسبی را رزرو آنلاین کنید تا کیفیت سفرتان را تضمین کرده باشید.

 

جزیره بکر و شگفت انگیز قشم

از زیبایی طبیعت باور نکردنی جزیره قشم هر اندازه بگوییم کفایت نمی‌کند. باید با پای خودتان ساحل‌های نقره‌ای و طلایی قشم را لمس کنید تا به ویژگی‌های این جزیره و عجایب هفت گانه آن پی ببرید.

جزیره قشم تعداد زیادی اقامتگاه بوم گردی دارد که هر کدام در نوع خود عالی هستند. با اقامت در اقامتگاه بوم گردی قشم، ارتباطی دوستانه و گرم را با میزبانان بومی خود تجربه می‌کنید. در شب نشینی‌های جزیره از صدای سازها و آوازهای محلی غرق در لذت می‌شوید و ستاره‌های آسمان را در دستان خود احساس می‌کنید.

جاذبه‌های تفریحی و طبیعی قشم بی‌شمارند. قطعا با یک بار سفر به این جزیره دیدنی نمی‌توانید از گوشه گوشه این سرزمین پهناور که میان آبهای خلیج فارس قرار گرفته دیدن کنید. مگر اینکه بتوانید دست خود و همسفرانتان را در این سفر باز بگذارید و هر اندازه امکانش را دارید در جزیره بمانید. از آنجا که به خنده‌های شیرین مردم بومی قشم خو می‌گیرید، دل کندن از مردم جنوب برای شما و همسفرانتان دشوار می‌شود. اما بدانید که باز روزی به این جزیره بر می‌گردید تا از دوستان بومی خود در قشم دیدن کنید.

 

جزیره کیش، مرکز تفریحی جنوب

جزیره کیش به دلیل داشتن هتل‌ها و مرکزهای خرید خاص و جذاب، یکی از مقصدهای محبوب عاشقان سفر لوکس و خرید کردن است. این جزیره دارای انواع رستوران‌های ملل مختلف، تفریحات مهیج دریایی، پیست‌های دوچرخه سواری دور تا دور جزیره، زمین‌های بزرگ ورزش و … است. در جزیره کیش حوصله هیچ کسی سر نمی‌رود. در این جزیره برای تمام گروه‌های سنی و سلیقه‌های مختلف سرگرمی‌ها و جذابیت‌هایی وجود دارد که سفری ویژه را برای آنها رقم بزند.

برای اجاره سوئیت در کیش می‌تواند از جاباما کمک بگیرید و از بین گزینه‌های متنوع بهترین مورد را انتخاب کنید.

جزیره کیش در فصل پاییز و زمستان هوای بسیار خوبی دارد. در آسمان صاف و آبی این جزیره می‌توانید با پاراگلایدر پرواز کنید یا در اعماق آبهای خلیج فارس به غواصی بپردازید. تمام هتل‌ها و اقامتگاه‌های جزیره کیش را می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن جاباما مشاهده کرده و محل اقامت مورد نظرتان را به صورت اینترنتی رزرو یا اجاره کنید.

اقامتگاه‌ های کیش دارای تنوع بالایی در قیمت، موقعیت جغرافیایی و امکانات تفریحی، رفاهی، خدماتی هستند. هر نوع سفری به این جزیره دوست داشتنی و زیبا امکان‌پذیر است، کافی است بخواهید زیر آفتاب ملایم زمستانی کیش استراحت کنید.

در اولین رزرو کاربران، تخفیفی در هزینه اقامتگاه لحاظ می‌کند. به کمک نظرات ثبت شده کاربران در قسمت دیدگاه، جاباما به هر اقامتگاه امتیازی می‌دهد تا کاربران در جریان سطح کیفی هر مجموعه اقامتی قرار بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ