واکنش پرسپولیسی‌ها به نامه فولاد خوزستان/ شیمبا را می‌خواهیم؛ موافقید؟

0

پرسپولیس نیوز –

باشگاه فولاد خوزستان و مدیرعامل آن حمیدرضا گرشاسبی نامه ای به باشگاه پرسپولیس زده و خواهان جذب دو بازیکن این تیم شده‌اند. فولادی‌ها در این نامه از باشگاه پرسپولیس خواسته‌اند که مهدی شیری و سعید آقایی را در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بدهند! ظاهرا مذاکراتی هم با خود مهدی شیری و سعید آقایی مدافعان راست و چپ پرسپولیس انجام داده‌اند اما این دو بازیکن گفته‌اند با پرسپولیس قرارداد دارند و باید با باشگاه مکاتبه شود.

گویا رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیش از این با یحیی گل محمدی جلسه مفصلی داشت و می‌دانست نظر سرمربی پرسپولیس درخصوص جدایی احتمالی شاگردانش چیست به این درخواست جواب منفی داده است. یحیی گل محمدی که به قول خودش همین الان هم با کمبود بازیکن مواجه است و اصلا و ابدا موافق جدایی دو مدافع اصلی خود نیست.

درهمین راستا شنیدیم باشگاه پرسپولیس نیز به واسطه باشگاه فولاد خوزستان پیغام داده که «ما هم شیمبا مهاجم شما را می‌خواهیم، آیا او را به پرسپولیس می‌دهید؟!» به نظر می‌رسد این پیغام به نوعی سنگ بزرگی است تا فولادی‌ها دست از سر بازیکنان پرسپولیس بردارند.

لوسیانو پریرا معروف به شیمبا درحال حاضر با ۷ گل زده دومین گلزن جدول لیگ بیست و یکم و بهترین مهاجم فولاد درفصل جاری است. طبیعی است جواد نکونام و فولاد خوزستان با جدایی شیمبا مخالف باشند اما پرسپولیس نیز مهاجم می‌خواهد. گفته می‌شود به رغم بالا رفتن سن و سال لوسیانو پریرا، سرمربی پرسپولیس به توانایی‌های این مهاجم پا به سن گذاشته برزیلی اعتقاد و باور دارد. ازطرفی شیمبا سال‌هاست درفوتبال ایران بازی می‌کند و نیاز چندانی برای هماهنگ شدن درپرسپولیس ندارد و می‌تواند به راحتی در این تیم توپ زده و جای خالی عیسی آل کثیر را پُر کند اما…

بسیار بعید و تقریبا محال است جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان اجازه جدایی به کاپیتان برزیلی خود بدهد و یحیی گل محمدی باید به فکر مهاجم دیگری باشد. البته فولادی‌ها هم باید به فکر خریدهای دیگری باشند و نمی‌توانند روی جذب مهدی شیری یا سعید آقایی حسابی باز کنند چرا که متقابلا یحیی گل محمدی مخالف است!

گفتنی است فرهاد مجیدی و استقلال تهران نیز در نقل و انتقالات تابستانی خواستار خرید لوسیانو پریرا شدند اما این مهاجم برزیلی ترجیح داد فوتبالش را در اهواز و فولاد خوزستان دنبال کند.

اخبار فوری پرسپولیس

واکنش پرسپولیسی‌ها به نامه فولاد خوزستان/ شیمبا را می‌خواهیم؛ موافقید؟

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ