جر و بحث شدید نیمار با پدرش: با مردم خوب حرف نمی‌زنی

0

جر و بحث شدید نیمار با پدرش: با مردم خوب حرف نمی‌زنی

ساتین –

فیلم مستند زندگی نیمار همین اکنون در نتفلیکس در حال پخش است و در آن بخش‌های مختلف از زندگی این ستاره برزیلی به نمایش درآمده است. در بخشی از این مستند نیمار با پدرش بگو مگو می کند و می‌گوید که از رفتار او با مردم خوشش نمی‌آید و پرخاشگری را دوست ندارد.

در حقیقت این بخش متعلق به زمانی است که نیمار به تجاوز جنسی متهم شده و پدرش می‌خواهد به او بفهماند که در کنارش است و از او حمایت خواهد کرد.

پدر نیمار به او می گوید:«می خواهم بفهمی که دیگر نمی‌توانی ریسک کنی و هر چه دلت خواست انجام دهی. نمی‌خواهم برایت اتفاق دیگری بیفتد، نگرانی اصلی ما این است که تمام تلاش‌ها برای ساختن تصویر امروز تو از بین برود. من نمی‌توانم همیشه کنارت باشم. قبلا بودم و تو دوستم داشتی؛ حالا نمی‌خواهی من باشم. اما یکی باید از تو محافظت کند. آن‌ها پسرم را به تجاوز متهم کرده‌اند. ممکن است آزاردهنده باشم، اما از تو محافظت می کنم.»

پس از شنیدن حرف‌های پدرش، نیمار با عصبانیت از نوع صحبت کردن پدرش با خود و دیگران انتقاد می‌کند و از او می‌خواهد که دیگر چنین صحبت نکند«من از نحوه صحبت شما با مردم خوشم نمی‌آید. من در مورد اتفاقی که اخیرا رخ داده صحبت نمی‌کنم، منظورم به طور کلی است. تو گاهی خیلی پرخاشگر هستی. می‌دانم که برای همه اتفاق می افتد. فقط می‌خواهم بگویم که من اینطور صحبت نمی‌کنم. من اگر اشتباهی انجام دهم سعی می کنم یک بحث سالم داشته باشم. این مبارزه من با خودم است. تو می‌گویی من کارهای زیادی انجام می‌دهم و شاید این به خاطر همین مبارزه با خودم است..»

نیمار با پدرش در گذشته رابطه بسیار نزدیکی داشت اما این رابطه پس از آن که ستاره برزیلی برای پیوستن دوباره به بارسلونا تلاش‌هایی انجام داد و ناکام ماند، به هم خورده و در برزیل ادعاهایی وجود دارد که خواسته‌های مالی پدرش سبب شده تا نیمار نتواند به بارسا برگردد.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ