اتفاق عجیب بین دو نیمه بازی پاریس و رئال/ ملاقات جنجالی مدیران پاری‌سن‌ژرمن با داور

0

اتفاق عجیب بین دو نیمه بازی پاریس و رئال/ ملاقات جنجالی مدیران پاری‌سن‌ژرمن با داور

ساتین –

نشریه مارکای اسپانیا پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌ رئال مادرید برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مدعی شد که ناصر الخلیفی رئیس و لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بین دو نیمه بازی از روی سکوها به اتاق داوران رفته و با صبحت‌هایی که با او داشته‌اند به نوعی این مرد ایتالیایی را برای سوت زدن به نفع میزبان تحت فشار قرار دادند.

این نشریه در ادامه نوشته است که در حالی این دو نفر توانستند خودشان را به اتاق داوران برسانند که از نزدیک شدن افراد دیگر به این اتاق جلوگیری به عمل آمده است تا اطمینان حاصل شود که شخصی ناظر مذاکره مدیران PSG با داور نباشد یا نتواند با او ارتباط برقرار کند.

میگل آنخل توریبیو خبرنگار اسپانیایی در خصوص این موضوع در برنامه «مارکادور یوروپئو» رادیو مارکا گفت: «الخلیفی و لئوناردو بین دو نیمه مسابقه از سکوهای ورزشگاه پارک دو پرنس پایین رفتند تا خودشان را به اورساتو (داور ایتالیایی مسابقه) برسانند و او را تحت فشار قرار دهند. تعدادی از مسئولان یوفا هم ناظر این صحنه بودند.

توریبیو در ادامه مدعی شد که دو مدیر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به شیوه‌ای تند و پرخاشگرانه اورساتو را خطاب قرار دادند. اورساتو در نیمه دوم یک پنالتی به سود پاری‌سن‌ژرمن گرفت و به دو بازیکن رئال مادرید، کاسمیرو و فرلان مندی هم کارت زرد داد که باعث شد هر دوی آنها از بازی برگشت محروم شوند.

اورساتو پیش از این ۴ بار بازی‌های رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرده بود که دو بار آن با پیروزی این تیم برابر مالمو و گالاتاسرای و دو بار دیگر با شکست آنها برابر منچسترسیتی و چلسی همراه بود.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ